Gå til innhold

Hva gjør dere sammen?

Gjest jjjppppss

Anbefalte innlegg

Gjest jjjppppss

Vi har nå fått såpass store barn at vi kan gå fra dem noen timer. Men hva skal vi finne på?

Vi kommer bare på: Kino, gå tur, restaurant, svømmehallen. Men vi går stort sett bare tur sammen + ser på tv. Og gjør husarbeid....

Hva gjør DERE på?

Vi har hver våre interesser og ingen felles venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shopping, ut og spise og kino er det vi får til også :)

Men så er det det vi setter mest pris på å gjøre bare vi to.

Nå som ungene er blitt så store drar vi gjerne med dem og, er liksom ikke så slitsomt å gå ut og spise lenger og da blir det ikke så viktig å bare være oss to.

Tok en fredags kveld på byen med middag på TGI Fridays og deretter kino med ungen. De var stuptrøtte da vi kom hjem, men vi storkoste oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Når den dagen kommer her i huset, så skal vi ut og DANSE SWING! Jeg kan knapt nok vente, så mye gleder jeg meg!

Har dere ingen felles interesser dere kunne lande på, slik at dere har noe nytt å forenes rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Vi er _ikke_ på det stedet i livet hvor vi har flust med ledige kvelder, men når den tid kommer igjen, kommer vi garantert til å gå ut og spise en del. Gå på konserter, definitivt. Ha spillkvelder med venner. Kanskje vinkurs eller matkurs. Og danse litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...