Gå til innhold

FU/ OL i Kina?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

I en vid definisjon av betegnelsen er det vel det. Jeg verken skrev eller mente politikernes ønske.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

21

• Aliza1365380759

3

• jubalong70

2

• favn

2

hidi, the scorpion
Skrevet

I en vid definisjon av betegnelsen er det vel det. Jeg verken skrev eller mente politikernes ønske.

OK ;)

Gjest Elextra
Skrevet

OK ;)

Eh, innlegget mitt over havnet visst helt feil (skulle under ditt svar til meg lengre nede i tråden), men det skjønte du vel :)

(just for the record! ;))

hidi, the scorpion
Skrevet

Eh, innlegget mitt over havnet visst helt feil (skulle under ditt svar til meg lengre nede i tråden), men det skjønte du vel :)

(just for the record! ;))

Var ikke helt sikker, nei ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Det river så definitivt grunnlaget vekk for propaganda, men river det ned noe mer i tillegg, som vi kanskje trenger...?

Vi kan fremdeles reagere, for vi vet hva de driver med ;) Skjønner?

Uansett burde man ikke handle med Kina. Det gir dem enorm tilførsel av kapital som de bla.a. bruker til militær styrkeoppbygging. Så får vi en ny supermakt med massevis av atomvåpen. Der er makthavere nesten like galne som Stalin og driter i menneskeretigheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...