Gjest fjæren Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ''Ikke at vi er noe bedre, vi har gjerne minsten i senga og størsten på madrass på gulvet, og hun er stor... '' Så romantisk! men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Liten voksen alenetid på natta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Liten voksen alenetid på natta? Den skulle kanskje ikke til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjæren Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe, jeg trodde selvfølgelig at det var minsten som sov sammen med dere Ikke at vi er noe bedre, vi har gjerne minsten i senga og størsten på madrass på gulvet, og hun er stor... Det høres egentlig ut som om minsten burde være forbi smokkedyttefasen før den store legges, men så enkelt er det kanskje ikke. Høres ihvertfall ut som om du kan få noen morsomme kvelder noen år framover :-) men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Liten voksen alenetid på natta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjæren Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Den skulle kanskje ikke til meg? beklager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Både til dere som ikke har fått det til å fungere, og dere som syns det fungerer bra. Greit å se at det ikke nødvendigvis er min håndtering av saken som gjør at det foreløpig ser umulig ut her. Og veldig greit å lese at det faktisk funker hos noen, for et øyeblikk her trodde jeg virkelig at det ikke gikk hos NOEN. Vi har i dag flyttet senga til eldstejenta inn på rommet vårt. Ekstramadrassen som hun har sovet på til nå har vi flyttet til et av de ledige soverommene i en annen etasje, og innredet som gjesterom, sånn at det er mulig å bruke for oss dersom vi ville hatt litt privatliv i en seng.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jentene våre delte rom fra de var 9 mnd og 23 mnd. Da hadde vi en uke der den ene vekket den andre, for så å gjøre motsatt. Det var rimelig slitsomt, men så gikk det seg veldig fint til. Eldstemor sover nå så godt at jeg tror huset kunne ramle ned over henne uten at hun våkner Mitt råd er at dere bare holder ut litt til, så blir det nok greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.