Gå til innhold

Dele rom?

Åsemor

Anbefalte innlegg

Gjest fjæren

''Ikke at vi er noe bedre, vi har gjerne minsten i senga og størsten på madrass på gulvet, og hun er stor...

''

Så romantisk! :P

men blir det ikke litt upraktisk i lengden? Liten voksen alenetid på natta?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Den skulle kanskje ikke til meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjæren

Hehe, jeg trodde selvfølgelig at det var minsten som sov sammen med dere :) Ikke at vi er noe bedre, vi har gjerne minsten i senga og størsten på madrass på gulvet, og hun er stor...

Det høres egentlig ut som om minsten burde være forbi smokkedyttefasen før den store legges, men så enkelt er det kanskje ikke. Høres ihvertfall ut som om du kan få noen morsomme kvelder noen år framover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både til dere som ikke har fått det til å fungere, og dere som syns det fungerer bra.

Greit å se at det ikke nødvendigvis er min håndtering av saken som gjør at det foreløpig ser umulig ut her. ;) Og veldig greit å lese at det faktisk funker hos noen, for et øyeblikk her trodde jeg virkelig at det ikke gikk hos NOEN.

Vi har i dag flyttet senga til eldstejenta inn på rommet vårt. Ekstramadrassen som hun har sovet på til nå har vi flyttet til et av de ledige soverommene i en annen etasje, og innredet som gjesterom, sånn at det er mulig å bruke for oss dersom vi ville hatt litt privatliv i en seng.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene våre delte rom fra de var 9 mnd og 23 mnd.

Da hadde vi en uke der den ene vekket den andre, for så å gjøre motsatt.

Det var rimelig slitsomt, men så gikk det seg veldig fint til.

Eldstemor sover nå så godt at jeg tror huset kunne ramle ned over henne uten at hun våkner :)

Mitt råd er at dere bare holder ut litt til, så blir det nok greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...