Gjest Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei! Jeg har ei lita tulle på nå 10 mnd.I løpet av de siste 3 mnd har hun klart å krabbe ut av senga vår og falle i gulvet.Begge gangene har hun landet på bakhodet.Hun har grått ca 2-3 min men roet seg fort, og aldri fått noen kul eller blåmerke.Det er ca 30-40 cm ned til gulvet.Jeg er bare så redd nå at hun kan ha fått noe form for senskade eller indre skader i hjernen som ikke vises med en gang,Bør jeg dra og få tatt røntgen av hodet? Hun er i fin form og blid og fornøyd, akkurat som hun pleier å være.Uff, jeg tenker på dette hele tiden, og klarer ikke helt å slappe av.Vi har hvertfall lært, og fom nå ligger hun i egen seng! Håper på snart svar. Hilsen bekymret mor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Spedbarnhodet tåler nok en støyt uten at det skjer noen indre skade. Slik du beskriver problemet er det all grunn til å mene at det ikke er skjedd noe alvorlig. Når lillemor er blid og fornøyd som hun ellers pleier å være, er det er godt tegn på at alt er som det skal være. Dersom det ikke er en stor kul i hodet og dersom det ikke er noen ømfintlige punkter når du lar dine hender gli over hodet hennes med et fast trykk, synes jeg du kan slippe tanken om at uhellene har hatt alvorlige konsekvenser. Det er en skummel alder, for plutselig kan barna snu seg rundt, og det skjer kvikt, og ofte før man aner det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Man skal høre mye.... Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kanskje en idé å ikke ha henne i deres seng lenger?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.