Gjest Syber Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva slags regnbukse kjøper dere til 7-8-åringen? Sønnen vår liker ikke gummibuksa lenger, men hva slags bukse skal vi kjøpe da som er slitesterk nok til å tåle herjinga hans? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er jeg spent på også! Så langt er min erfaring at det ikke spiller noen rolle om man kjøper dyrt eller billig - INGENTING tåler å bli lekt i. Og da er det billigste mest attraktivt... Vi er nå på vår 4. regnbukse og 3. vinterbukse for inneværende skoleår. YEAH! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Snuppa på 8 har en overtrekksdress fra Helly Hansen (Helly Tec). Den har ho brukt kjempemye, og den er fortsatt vanntett. Men ho leker kanskje ikke så brutalt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg handler de billige på H&M. Eller hvis jeg finner noe på tilbud andre steder. Siste regndress kostet 99,- på Sportshuset. De ryker akkurat like lett som de dyre dressene, men man kan kaste dem og kjøpe en ny... Jeg lapper forøvrig med gaffa-tape også jeg, når det går hull... Tar ti sekunder og blir vanntett :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg handler de billige på H&M. Eller hvis jeg finner noe på tilbud andre steder. Siste regndress kostet 99,- på Sportshuset. De ryker akkurat like lett som de dyre dressene, men man kan kaste dem og kjøpe en ny... Jeg lapper forøvrig med gaffa-tape også jeg, når det går hull... Tar ti sekunder og blir vanntett :-) Hva er gaffatape, og hvor kjøpes det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207749864' post='3846819] Hva er gaffatape, og hvor kjøpes det? Feks på biltema, eller på sånne sjapper hvor de har planker og maling og sånt. Det er rett og slett en bred, solid plastbelagt tape som sitter utrolig godt. Tåler vaskemaskin og alt. Jeg limer den utenpå hullet i buksa, så vrenger jeg buksa og setter på et lag på innsiden av hullet også, så buksa ikke blir seig av limet på tapen inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Feks på biltema, eller på sånne sjapper hvor de har planker og maling og sånt. Det er rett og slett en bred, solid plastbelagt tape som sitter utrolig godt. Tåler vaskemaskin og alt. Jeg limer den utenpå hullet i buksa, så vrenger jeg buksa og setter på et lag på innsiden av hullet også, så buksa ikke blir seig av limet på tapen inni. Takk for genialt tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207750353' post='3846829] Takk for genialt tips! Ingen årsak :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vi har Bergans turbukse i Entrant. Den er vanntett og svært slitesterk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.