Gå til innhold

Skattepengene skal brukes til familieferie...

puttelulle

Anbefalte innlegg

... Men hvor!? Vi er en familie på 5, barna er 4, 6 og snart 9 år. Hvor vil dere anbefale oss å reise!? Og hvilken årstid er det best å reise!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hvor vil dere anbefale oss å reise!? Og hvilken årstid er det best å reise!?''

Vanskelig å svare på når jeg ikke vet hva dere liker å gjøre. Vi bestemmer gjerne reisemål med de motsatte spørsmålene, dvs.

Vi har lyst til å reise til Thailand, når passer det å dra?

eller

Vi vil finne på noe i vinterferien, skal vi dra til Trysil?

Våren er fin ved middelhavet, vinterferien er fin i Norge, Danmark er fint om sommeren osv. Liker dere å kjøre slalom? Bade? Fornøyelsesparker? Hotell eller leie hytte på Sørlandet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor vil dere anbefale oss å reise!? Og hvilken årstid er det best å reise!?''

Vanskelig å svare på når jeg ikke vet hva dere liker å gjøre. Vi bestemmer gjerne reisemål med de motsatte spørsmålene, dvs.

Vi har lyst til å reise til Thailand, når passer det å dra?

eller

Vi vil finne på noe i vinterferien, skal vi dra til Trysil?

Våren er fin ved middelhavet, vinterferien er fin i Norge, Danmark er fint om sommeren osv. Liker dere å kjøre slalom? Bade? Fornøyelsesparker? Hotell eller leie hytte på Sørlandet??

Det er vel ikke så vanskelig å anbefale en plass dere sjøl har vært!? Hvis dere har hatt en fin ferie, mener jeg!?

*skjønner ikke at det skal være så vanskelig* sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labolina

Vi har nettopp vært på Sunving resort Fanabe på Tenerife; fint hotell, fin plassering, fint bassengområde, mange barn (som snakker norsk, svensk og dansk) og bra underholdning på kveldstid (Ministars, teater, minidisco etc). Kort veg til stranda og til gågater med restauranter og butikker. Kort veg til badeland, med gratis buss t/r badeland. Vi ble dessverre syke noen dager, og da hadde de jammen lege som snakket svensk på hotellet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Det er vel ikke så vanskelig å anbefale en plass dere sjøl har vært!? Hvis dere har hatt en fin ferie, mener jeg!?

*skjønner ikke at det skal være så vanskelig* sukk....

Vanskeligheten ligger vel i å bestemme seg for hvilken type ferie dere vil ha.

Vi har opplevd mange forskjellige former for ferie, og det er vanskelig å anbefale den ene formen for den andre, for alle ferier har vært fine.

Vi har opplevd å bo i sommerhus i Danmark ved stranden i strålende solskinnn med 28 - 30 grader i skyggen. Campingturer på Vestlandet med 24 - 26 grader og badevær. Sydenturer med barn og en herlig solskin opplevd ved både stranden og badebassenget.

Ønskene forandrer seg fra år til år og alle ferier har vært fine og opplevelsesrike.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nettopp vært på Sunving resort Fanabe på Tenerife; fint hotell, fin plassering, fint bassengområde, mange barn (som snakker norsk, svensk og dansk) og bra underholdning på kveldstid (Ministars, teater, minidisco etc). Kort veg til stranda og til gågater med restauranter og butikker. Kort veg til badeland, med gratis buss t/r badeland. Vi ble dessverre syke noen dager, og da hadde de jammen lege som snakket svensk på hotellet også...

Det hørtes VELDIG fristende ut!:-) Det blir nok en tur til sydlige breddegrader, en gang mellom påske og lamming, dvs. ca mars 09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest æddabædda

Hei!

Vi fikk også igjen penger! Har akkurat bestilt reise til Marmaris, Tyrkia. gleder meg!!!

Der har jeg også vært :-) Det er like varmt der som i Egypt på sommeren, men på langt nær så fint. Tyrkerne er ikke så høflige som egypterne og der er ikke i nærheten så spennede severdigheter. Men god tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...