Snikkersen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har nettopp bestilt reise til Marmaris i sommer. Erfaringer? Håper dere ikke sier at det var skikkelig kjipt der, nå da... Vi skal bo på et typisk avslapningshotell med mat inkludert. Motivet for ferien er sol og ro og fred. Har bestilt leiebil også, for å kunne oppleve noe. Noen tips om hva vi bør få med oss? Barna er 6 og 9. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har vært der mange ganger og synes det er kjempefint! Nydelig havnepromenade hvor det er koselig å gå om kvelden. Maten er også god :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syden-dama :o) Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har vært der mange ganger og synes det er kjempefint! Nydelig havnepromenade hvor det er koselig å gå om kvelden. Maten er også god :-) Ja, en gang for mange år siden!! Kjempe fint den gangen ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var der for to år siden, og har veldig lyst tilbake. Litt masete selgere var det, men ellers var det veldig god mat og bra servise. Det ligger et badeland rett i nærheten oppå en liten høyde, dit bør man dra en dag om man reiser med barn, vi var også på Jeep-safari, og syntes det var veldig gøy, både store og små. Stranden var ikke av de fineste, litt grovkornet sand og litt fort dypt, men tror egentlig det var bare oss voksne som reagerte på det. Jeg satte også veldig stor pris på å ta et tyrkisk bad, dette gjorde jeg første morningen, og ble som et nytt menneske. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var der for fem år siden! Var et supert sted for to 20-åringer som var ute etter shopping, fest og moro, men hvordan det er med barn veit jeg ikke... Var dårlig med strender der da... Måtte reise ut på en liten øy for å finne en ok strand, og den var ikke akkurat finsandet! Men for all del, en fin by, vi storkoste oss, og jeg ville gjerne ha tatt turen med barn også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.