Gå til innhold

Hun som klør seg i skrittet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reklame for middel mot soppinfeksjon som går på TV. Hva får folk til å stille opp på slike reklamer? Pinlig.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

17

• morsan

12

• KaVa

7

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest plingpling
Skrevet

Har ikke sett reklamen, men i de fleste tilfeller er dette modeller/private som gjør dette for penger - BOMBE!

Skrevet

Har ikke sett reklamen, men i de fleste tilfeller er dette modeller/private som gjør dette for penger - BOMBE!

Jada, skjønner de får penger. Likevel, tenk på familie og venner som må bevitne den ugla som står og grafser seg mellom beina da.

De kunne vel fint reklamert for produktet uten at folk må stå å nipelle.

Skrevet

''i de fleste tilfeller er dette modeller/private som gjør dette for penger - BOMBE!''

Oi! Jeg som trodde de hadde skjult kamera i leiligheten til en ekte dam! *puster lettet ut og klr seg litt til* ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

''i de fleste tilfeller er dette modeller/private som gjør dette for penger - BOMBE!''

Oi! Jeg som trodde de hadde skjult kamera i leiligheten til en ekte dam! *puster lettet ut og klr seg litt til* ;-)

''Oi! Jeg som trodde de hadde skjult kamera i leiligheten til en ekte dam! *puster lettet ut og klr seg litt til* ;-)''

Må innrømme at jeg kikket meg nøye rundt i huset jeg også, og sjekket et par "kvisthull" på veggen litt ekstra godt i går kveld. Men gudskjelov - det var kvisthull. PUH!

;-)

Skrevet

''Oi! Jeg som trodde de hadde skjult kamera i leiligheten til en ekte dam! *puster lettet ut og klr seg litt til* ;-)''

Må innrømme at jeg kikket meg nøye rundt i huset jeg også, og sjekket et par "kvisthull" på veggen litt ekstra godt i går kveld. Men gudskjelov - det var kvisthull. PUH!

;-)

Ja, slike reklamer kan skremme vannet av folk!

Gjest ViViola
Skrevet

Ja, slike reklamer kan skremme vannet av folk!

Oh yes, særlig når man tror det skjer i folks hjem, liksom, med "ordentlige" mennesker med "ordentlige" plager som virkelig klør seg "på ordentlig".

Du vil ikke tro hva Byggmakker-reklamen har gjort med meg og mitt sjelsliv...

Skrevet

Oh yes, særlig når man tror det skjer i folks hjem, liksom, med "ordentlige" mennesker med "ordentlige" plager som virkelig klør seg "på ordentlig".

Du vil ikke tro hva Byggmakker-reklamen har gjort med meg og mitt sjelsliv...

;-) Du er ikke som Babette, da, som blir litt små-horny av tanken på han lille blå som jeg ikke husker navnet på? ;-)

Apropos slike "realistiske" reklamer: Den aller verste er den der en tannlege snakker om en tannkrem el lign, og det nesten er dogme-film - håndholdt kamera som vingler og er uskarpt, dama som på død og liv ikke skal se inn i kameraet, innimellom litt uskarpe close-ups av tannlegeutstyr uten at det har noen som helst sammenheng med det dama sier, osv.

Gjest ViViola
Skrevet

;-) Du er ikke som Babette, da, som blir litt små-horny av tanken på han lille blå som jeg ikke husker navnet på? ;-)

Apropos slike "realistiske" reklamer: Den aller verste er den der en tannlege snakker om en tannkrem el lign, og det nesten er dogme-film - håndholdt kamera som vingler og er uskarpt, dama som på død og liv ikke skal se inn i kameraet, innimellom litt uskarpe close-ups av tannlegeutstyr uten at det har noen som helst sammenheng med det dama sier, osv.

Nei, ikke han lille blå, men gud - jeg hadde en bamse engang... ;-)

"Sannhetsreklamer" - som den tannkremgreia - er ille, skjønner ikke at de overhode betaler for å få vist slikt. Men jeg er generelt lite interessert i reklame som ikke har humor. He-he.

Skrevet

Han heter faktisk Kenneth.

Skrevet

Nei, man kan lure. Slike ekle sjeldenheter burde ties ihjel.

Hva blir det neste - reklame for bind, bleier eller tamponger? Det skulle tatt seg ut.

Skrevet

Hva blir det neste - reklame for bind, bleier eller tamponger? Det skulle tatt seg ut.

Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett.

Skrevet

Nei, ikke han lille blå, men gud - jeg hadde en bamse engang... ;-)

"Sannhetsreklamer" - som den tannkremgreia - er ille, skjønner ikke at de overhode betaler for å få vist slikt. Men jeg er generelt lite interessert i reklame som ikke har humor. He-he.

Enig;-)

Skrevet

Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett.

Og alle vet jo om Grandiosa! Helt unødvendig å stadig lage nye reklame for slikt.

Skrevet

Og alle vet jo om Grandiosa! Helt unødvendig å stadig lage nye reklame for slikt.

Tror ikke poenget blir oppfattet uansett, men det er jo ikke overraskende.

Det kan da vel gå an å reklamere for soppinfeksjonsmiddel uten å bruke ei kjerring som står og grafser seg i glufsa.

Skrevet

Tror ikke poenget blir oppfattet uansett, men det er jo ikke overraskende.

Det kan da vel gå an å reklamere for soppinfeksjonsmiddel uten å bruke ei kjerring som står og grafser seg i glufsa.

det var ikke en kommentar til reklamen der hun klør seg i skrittet, men til din kommentar til laban vedrørende reklame for bind etc: "Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett."

Skrevet

det var ikke en kommentar til reklamen der hun klør seg i skrittet, men til din kommentar til laban vedrørende reklame for bind etc: "Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett."

De burde reklamere mer for Kenneth synes jeg, det er bedre enn noe annet.

Gjest plingpling
Skrevet

Hehehehehe

Gjest plingpling
Skrevet

Vel det finnes mye reklame for produktene du nevner hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...