Gå til innhold

Hun som klør seg i skrittet

Anbefalte innlegg

Gjest plingpling
Skrevet

Tror ikke poenget blir oppfattet uansett, men det er jo ikke overraskende.

Det kan da vel gå an å reklamere for soppinfeksjonsmiddel uten å bruke ei kjerring som står og grafser seg i glufsa.

Det er jo det som skjer når du har en soppinfeksjon da hehe, at du må glafse mye i glufsa altså hehehe

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

17

• morsan

12

• KaVa

7

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest plingpling
Skrevet

Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett.

Det kommer stadig bind, tamponger og bleier som suuuuuuuger bedre da hehe. Med vinger og uten vinger og ja jeg vet ikke hva. Nå reklamerer jo Libresse aktivt for at vi kvinner er ulike foran og bak. Det var jo i grunnen gammalt nytt, men kanskje de er i ferd med og gå tom for ideer ;)

Skrevet

Skjønner ikke at det må reklameres for slikt heller jeg. Alle vet da om dette uansett.

Hva mer skal man ikke reklamere for da? Intimvask? Kondomer? Jeg synes at fotsopp er noe av det ekleste som finnes, la oss ta med midler mot det i samme slengen. For ikke snakke om dårlige dubba reklamer - forby, forby forby!

Skrevet

Det kommer stadig bind, tamponger og bleier som suuuuuuuger bedre da hehe. Med vinger og uten vinger og ja jeg vet ikke hva. Nå reklamerer jo Libresse aktivt for at vi kvinner er ulike foran og bak. Det var jo i grunnen gammalt nytt, men kanskje de er i ferd med og gå tom for ideer ;)

*S*

Gjest plingpling
Skrevet

Jada, skjønner de får penger. Likevel, tenk på familie og venner som må bevitne den ugla som står og grafser seg mellom beina da.

De kunne vel fint reklamert for produktet uten at folk må stå å nipelle.

Kanskje hun ikke har familie eller venner? :) Neida de kunne sikkert like gjerne vist bilde av preparatet som fjerner problemet. Men jeg har som sagt ikke sett reklamen.

Skrevet

Nei, ikke han lille blå, men gud - jeg hadde en bamse engang... ;-)

"Sannhetsreklamer" - som den tannkremgreia - er ille, skjønner ikke at de overhode betaler for å få vist slikt. Men jeg er generelt lite interessert i reklame som ikke har humor. He-he.

Tannkremreklamen er én ting, men den Zon-reklamen da? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" i et eller annet unaturlig toneleie... HUFF!!

Byggmakkerreklamen (med Kenneth, lille blå) er forresten fin nå den siste kom: "Det eneste vi trenger er en liten fargerik dings vi kan henge på bakerst her":-)

Gjest ViViola
Skrevet

Tannkremreklamen er én ting, men den Zon-reklamen da? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" i et eller annet unaturlig toneleie... HUFF!!

Byggmakkerreklamen (med Kenneth, lille blå) er forresten fin nå den siste kom: "Det eneste vi trenger er en liten fargerik dings vi kan henge på bakerst her":-)

Sukk hjerte, jeg fikk jo helt vondt av stakkarn, jeg. Og tenkte både på den nevnte bamsen og han som er gubben i huset her. Akk og ve!

;-)

Mye dårlig reklame, ja, ingen tvil om det. Den nye reklamen fra Tine, derimot, den for melk, den er jo helt ubetalelig! Jeg elsker reklame med humor!

Skrevet

''men den Zon-reklamen da? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" i et eller annet unaturlig toneleie... HUFF!!

''

DEN er direkte smertefull. Jeg har faktisk helt vondt i ZON reklamen!

Skrevet

Hva mer skal man ikke reklamere for da? Intimvask? Kondomer? Jeg synes at fotsopp er noe av det ekleste som finnes, la oss ta med midler mot det i samme slengen. For ikke snakke om dårlige dubba reklamer - forby, forby forby!

Ja, men i intimvaskreklamene eller kondomreklamene, står ikke folk og klør seg febrilsk nedentil!

Skrevet

Sukk hjerte, jeg fikk jo helt vondt av stakkarn, jeg. Og tenkte både på den nevnte bamsen og han som er gubben i huset her. Akk og ve!

;-)

Mye dårlig reklame, ja, ingen tvil om det. Den nye reklamen fra Tine, derimot, den for melk, den er jo helt ubetalelig! Jeg elsker reklame med humor!

Jepp, den er morsom. Reklameselskapene glimter til innimellom, men det er dessverre lenge mellom hver gang...

Skrevet

Det er jo det som skjer når du har en soppinfeksjon da hehe, at du må glafse mye i glufsa altså hehehe

Jada, men hvorfor må hun gjøre det på reklamen?! Hvorfor ikke bare reklamere for produktet, vise et bilde av esken og ferdig med det?

Gjest ViViola
Skrevet

Jepp, den er morsom. Reklameselskapene glimter til innimellom, men det er dessverre lenge mellom hver gang...

Sett i forhold til all reklame som produseres, så er det skremmende lite jeg legger merke til.

Er med i endel markedsundersøkelser, og mye går på hva man ser av reklame, både på TV og i aviser og hører på radio. Det er kun reklamer med en viss snert som fester seg hos meg. Og det er kanskje like bra!

;-)

Skrevet

Kanskje hun ikke har familie eller venner? :) Neida de kunne sikkert like gjerne vist bilde av preparatet som fjerner problemet. Men jeg har som sagt ikke sett reklamen.

Var det jeg mente. De kunne bare vist bildet av esken, snakket om produktet og hva det hjalp mot osv.

Gjest ViViola
Skrevet

''men den Zon-reklamen da? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" i et eller annet unaturlig toneleie... HUFF!!

''

DEN er direkte smertefull. Jeg har faktisk helt vondt i ZON reklamen!

''DEN er direkte smertefull. Jeg har faktisk helt vondt i ZON reklamen!''

Og da snakker vi faktisk om å behandle HELE kroppen!

;-)

Skrevet

Sett i forhold til all reklame som produseres, så er det skremmende lite jeg legger merke til.

Er med i endel markedsundersøkelser, og mye går på hva man ser av reklame, både på TV og i aviser og hører på radio. Det er kun reklamer med en viss snert som fester seg hos meg. Og det er kanskje like bra!

;-)

Jeg kan se en reklame mange ganger og ikke få med meg hva det er reklame for... Kan synes det er en knallbra reklame, men det hjelper ikke - jeg får ikke med meg hva det reklameres for fordi jeg blir for opptatt av filmen! :o)

Gjest plingpling
Skrevet

Var det jeg mente. De kunne bare vist bildet av esken, snakket om produktet og hva det hjalp mot osv.

Det er jo ofte litt kjedelige reklamer det der da - så de har vel prøvd og snekre sammen noe annerledes.

Hovedmålet med markedsføring er jo i bunn og brunn og få folk til og se produktet, huske det og velge det når de handler. Zon-reklamen, og denne gynekologen som prater om noe underlivsplager, og disse tannlegene som tydelig står og leser manus er jo eksempler på trøttendes reklame :) Hvor du ikke heller føler at produktet blir helt troverdig. Da er det jo skivebom.

Skrevet

Jada, men hvorfor må hun gjøre det på reklamen?! Hvorfor ikke bare reklamere for produktet, vise et bilde av esken og ferdig med det?

For å være seriøs et øyeblikk, så har de vel ca. halvannet sekund eller noe sånt på seg for å fange seerens oppmerksomhet.

Jeg synes tråden din beviser at det er bedre å bruke dette korte tidsrommet på en dame, enn på en eske.

For å si det med "Hallo i uken": Mange aner ikke hvor mye arbeid som ligger bak en sånn liten reklamesnutt...

Skrevet

For å være seriøs et øyeblikk, så har de vel ca. halvannet sekund eller noe sånt på seg for å fange seerens oppmerksomhet.

Jeg synes tråden din beviser at det er bedre å bruke dette korte tidsrommet på en dame, enn på en eske.

For å si det med "Hallo i uken": Mange aner ikke hvor mye arbeid som ligger bak en sånn liten reklamesnutt...

Jeg vet veldig godt hvor mye tid ulike reklamer tar, det er derfor jeg er så irritert over slike tåpelige reklamesnutter.

Gjest plingpling
Skrevet

Ja, men i intimvaskreklamene eller kondomreklamene, står ikke folk og klør seg febrilsk nedentil!

Komdomreklame burde kanskje fokusert litt på resultatene av "ikkebruk". Kanskje det hadde resultert i litt fart i salget :)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg kan se en reklame mange ganger og ikke få med meg hva det er reklame for... Kan synes det er en knallbra reklame, men det hjelper ikke - jeg får ikke med meg hva det reklameres for fordi jeg blir for opptatt av filmen! :o)

He-he, det var kanskje ikke det de helst ville oppnå, de som har jobba og svetta og styra med filmen!

;-)

Det er forresten en morsom bilreklame - de er jævla sjeldne - der en hun løper etter en bil i snøen, og bikkja fyker ut til høyre i en sving mens bilen holder seg på veien. Den er knallbra, men det tok uhyggelig lang tid før jeg fikk med meg at det var Audi det var reklame for. Eller var det Toyota? Mercedes? Ford, kanskje? Huff...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...