Gå til innhold

Hun som klør seg i skrittet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg heller, bortsett fra en snutt der en ung gutt skal kjøpe kondomer, men jenta legger en pakke bind på disken og da blir det ikke noe kjøp. Men det er vel egentlig reklame for noe annet jeg ikke husker hehe

Husker en reklame der det står ei dame i bare netton (men med en håndduk rundt de mer private deler av kroppen) og sier i telefonen "For MIN skyld" (i senere reklamer var dette endret til "for VÅR skyld")

Dette var en avis/ukebladreklame.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

17

• morsan

12

• KaVa

7

• Bookworm

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, jeg synes taskenspilleri er svært dekkende likevel. Vet ikke hvorfor, men synes det passer. Det, eller hjulvisperi.

'' Det, eller hjulvisperi.''

Mer dekkende betegnelse, helt klart :-)

Skrevet

Får mord i blikket når jeg ser hu dama som sitter og høres ut som hun leser ut fra en bok. Snakker om illeluktende utflod, svie og masse annet.

A propos leser fra en bok - har du sett den fra activa (en slags youghurt) - tre "sannhetsvitner" forteller om hvor bra magen deres er blitt etter å ha prøvd activa i så og så lang tid.

Hun dame nummer to er helt forferdelig! Høres ut som om hun leser det opp - og jeg får en følelse av at hun aldri i sitt liv har spist activia. Ikke mye til "sannhetsvitne". Grusomt!

Mrs. Wallace
Skrevet

Husker en reklame der det står ei dame i bare netton (men med en håndduk rundt de mer private deler av kroppen) og sier i telefonen "For MIN skyld" (i senere reklamer var dette endret til "for VÅR skyld")

Dette var en avis/ukebladreklame.

Åja! Den husker jeg kjempegodt, pleide å være i ukeblader tidlig på åttitallet. Jeg syntes det var veldig spennende greier. ;o)

Skrevet

Åja! Den husker jeg kjempegodt, pleide å være i ukeblader tidlig på åttitallet. Jeg syntes det var veldig spennende greier. ;o)

Man får si som Juster: "Det var pårrrnå den gangen, det!"

Mrs. Wallace
Skrevet

Tannkremreklamen er én ting, men den Zon-reklamen da? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" i et eller annet unaturlig toneleie... HUFF!!

Byggmakkerreklamen (med Kenneth, lille blå) er forresten fin nå den siste kom: "Det eneste vi trenger er en liten fargerik dings vi kan henge på bakerst her":-)

''Byggmakkerreklamen (med Kenneth, lille blå) er forresten fin nå den siste kom: "Det eneste vi trenger er en liten fargerik dings vi kan henge på bakerst her":-)''

Haha, den er kjempefin. Jeg elsker Kenneth! :o)

Skrevet

A propos leser fra en bok - har du sett den fra activa (en slags youghurt) - tre "sannhetsvitner" forteller om hvor bra magen deres er blitt etter å ha prøvd activa i så og så lang tid.

Hun dame nummer to er helt forferdelig! Høres ut som om hun leser det opp - og jeg får en følelse av at hun aldri i sitt liv har spist activia. Ikke mye til "sannhetsvitne". Grusomt!

Jeg klarer ikke dialekten til hun første, og ikke til han siste heller!

Gjest ViViola
Skrevet

Den samme hunden sitter på verandaen til huset sitt, og blir flau og flat pga den samme bilen kommer igjen (tror dette er om sommeren). Du er selvfølgelig avhengig av å ha sett den den første filmen for å skjønne poenget:-))

Jaaaa, den har jeg jo sett, så klart! Herlig den også, ja!

Skrevet

Jeg klarer ikke dialekten til hun første, og ikke til han siste heller!

Spesielt hun første - det er fryktelig vondt å høre på. Stakkars dame.

Skrevet

Pinlig reklame får oppmersommhet og selger. Så enkelt er det. Du som vet så mye burde jo vite det?

Det er fakta faen..

Skrevet

Pinlig reklame får oppmersommhet og selger. Så enkelt er det. Du som vet så mye burde jo vite det?

Det er fakta faen..

For et navn.

Skrevet

Alt som omhandler dette området er jo pinlig for deg.

Det eneste sexlivet du må ha er da du dummer deg ut på nettet, for da går det for deg.

Skrevet

Alt som omhandler dette området er jo pinlig for deg.

Det eneste sexlivet du må ha er da du dummer deg ut på nettet, for da går det for deg.

Det er der du tar helt feil. Men folk er jo så jævlig lett antennelige!

Skrevet

Jeg tror du har et traumatisk forhold til genitalier, enten disse er i ro eller bevegelse. Hendene oppå dynen?

Klør det, så klør det. Og det er ikke alle som får sopp, som vet hva det er eller hva de skal gjøre med det.

Gjest liede
Skrevet

Og alle vet jo om Grandiosa! Helt unødvendig å stadig lage nye reklame for slikt.

For ikke å snakke om melk!

:)

Skrevet

Mener å ha hørt at man mottar godtgjørelse i form av penger når man spiller inn en reklamefilm.

*notthesharpestknifeareyou*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...