Anonym 82 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er så heldig å ha en helt fantastisk samboer! (Lette lenge før jeg fant ham også da men...) Sammen har vi laget verdens vakreste lille vesen - prinsessa vår er 5 uker gammel:-) Samboeren min er av natur veldig snill og hjelpsom, men det siste året har han virkelig vært utrolig! Gjennom mine 5 mnd med svangerskapskvalme, tiden jeg gikk høygravid, gjennom fødselen og ikke minst disse vanvittige ukene etter at jenta vår blei født, har det nok ikke vært bare lett å være ham! Jeg har krevd utrolig mye av ham, likevel har jeg fått mye, mye mer enn jeg har bedt om! Jeg mener også at det er en selvfølge at han drar sin del av lasset, selv når jeg går gravid, men han har virkelig stått på, og aldri, aldri har jeg hørt en klage! I tillegg så har han skrytt av meg for at jeg har vært så flink til å ta vare på meg selv og babyen da jeg var gravid. Han har fortalt meg hvor vakker jeg var med diiiger mage, oppsvulmet fjes og 20 kg i pluss! Han skrøt av meg under fødselen, og har fortalt meg i ettertid hvor flink og tapper han syntes jeg var! Også nå etter fødselen - med hengemage og melkepupper, joggedress og sminkefri - forteller han meg hvor vakker han synes jeg er, og jeg tror faktisk han mener det! Så til poenget! Jeg vil gjerne gjøre noe for å glede ham nå! Noe spesielt som takk for at han har vært en fantastisk støtte det siste året... Hadde egentlig lyst til å sende ham på et par dagers fotballtur til England, men jeg veit at han ikke har mulighet på grunn av jobb:-( Er det noen som har noen gode ideer til hva jeg kan finne på? Jeg kan kjøpe noe til ham, sende ham avgårde for å gjøre noe gøy, eller gjøre noe sammen med ham hvis vi også kan ha med jenta vår... Poenget er ikke å bruke mest mulig eller minst mulig penger, bare jeg kan finne på noe som kan glede ham skikkelig! Hvorfor er mannfolk så vanskelige å finne på noe til?! Hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med den lille! Heldige du, som har en slik samboer, og heldige han, som har deg! :-) Hva du skal finne på? Hm, hvis han liker fotball, men har litt knapt med tid i hverdagen, så kan han jo kanskje få en tur for å se sitt favorittlag her i Norge? Har han noen hobbyer? Har han en gang sagt noe sånn som "DET har jeg lyst til å prøve/gjøre/være med på!"? Hva med å snakke litt med kameratene hans, kanskje de vet noe han veldig gjerne har lyst til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg har også en flink og snill en :-) Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med å skrive alt det du skriver her i et brev til han? Mannfolk elsker ros!:-) Godt at du er heldig med en flott mann, men jammen godt at du vet å sette pris på det også! Hva med en date-kveld hjemme med litt vin, god mat og ellers det dere forbinder med romantikk. Det ER mulig selv om en har en liten baby.. Blir kanskje lettere etter hvert når babyen sover lengre tid om gangen, men.. En god parfyme, et fint klesplagg og at du smører en lekker matpakke med feks uskjærte hjerter i agurk for eksempel er jo litt søtt da.. Og seff en gul lapp på utgangsdøra der du minner han på hvor glad du og babyen er i han. :-) Godt å ha med seg før han drar på jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 De fleste menn digger jo sex :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med baby og superduper samboer! Først og fremst synes jeg du skal passe på å skryte av ham også, og fortelle ham hvor glad du er i ham og hvor stolt du er av ham. ) Hvis han liker fotball, kan du vel evt kjøpe noen billetter til en hjemmekamp med et norsk, lokalt lag han heier på (for de fleste fotballinteresserte gjør vel det?), avtale med noen kompiser av ham og sørge for at han får seg en fotballkamp med tilhørende øl på puben med gutta. Eller hva med å overraske ham med et guttelag, f.eks et skikkelig pokerlag? Invitere kameratene hans, kjøpe øl og fikse et skikkelig kortbord med alt som hører til. Du kan evt servere snacks og småmat (eller skygge banen helt og la gutta råde grunnen alene). Hvis du tør ha barnevakt til babyen noen timer, kan du invitere ham med på middag og kino/konsert/pubquiz el.l, avhengig av hva han liker på den fronten. Pynte deg litt ekstra og virkelig overøse ham med positiv oppmerksomhet. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 De fleste menn digger jo sex :-) ... men det er nok en del kvinner som ikke digger sex bare fem uker etter en fødsel ... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Siden du skrev det om fotballturen: Det er mange puber som overfører engelske kamper (og internasjonale cupkamper hvis han holder med et storlag) på storskjerm. Så han kan få seg noen timer med øl, engelsk fotball og kompiser selv om han ikke kan ta fri fra jobben. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ... men det er nok en del kvinner som ikke digger sex bare fem uker etter en fødsel ... :-) Hehe, du sier noe :ø) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så koselig lesing dette var da! En god mann og far fortjener litt han også ja. Jeg tenker at det bor en gutt i de fleste menn, hva med noe rally eller motorsykkel? Det er stort båtrace i Arendal (vm?) om noen mndr f.eks. Forslaget om fotballpub var jo en god ide synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ... men det er nok en del kvinner som ikke digger sex bare fem uker etter en fødsel ... :-) Sant :-) Men han ville nok blitt glad for det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mannen min er av typen som elsker alt som er fort og farlig ( i mine øyne i alle fall), og i fjor fikk han en flytime i julegave. Kjempesuksess selv om han aldri hadde ytret ønske om det på forhånd! Jeg tok bare kontakt med den lokale småflyklubben og gjorde en avtale med en instruktør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med å skrive alt det du skriver her i et brev til han? Mannfolk elsker ros!:-) Godt at du er heldig med en flott mann, men jammen godt at du vet å sette pris på det også! Hva med en date-kveld hjemme med litt vin, god mat og ellers det dere forbinder med romantikk. Det ER mulig selv om en har en liten baby.. Blir kanskje lettere etter hvert når babyen sover lengre tid om gangen, men.. En god parfyme, et fint klesplagg og at du smører en lekker matpakke med feks uskjærte hjerter i agurk for eksempel er jo litt søtt da.. Og seff en gul lapp på utgangsdøra der du minner han på hvor glad du og babyen er i han. :-) Godt å ha med seg før han drar på jobb. For noen koselige ideer! Syns du kan prøve noe av dette i tillegg til det som blir planlagt;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ... men det er nok en del kvinner som ikke digger sex bare fem uker etter en fødsel ... :-) Kan vel alltids gi han en blowjob? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen tips Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kinobilletter Sesonger av The Wire Joggesko Hjemmelaget mat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med den lille! Heldige du, som har en slik samboer, og heldige han, som har deg! :-) Hva du skal finne på? Hm, hvis han liker fotball, men har litt knapt med tid i hverdagen, så kan han jo kanskje få en tur for å se sitt favorittlag her i Norge? Har han noen hobbyer? Har han en gang sagt noe sånn som "DET har jeg lyst til å prøve/gjøre/være med på!"? Hva med å snakke litt med kameratene hans, kanskje de vet noe han veldig gjerne har lyst til? Takk takk, skjønt jeg ikke synes hun er så lita lenger:-) Jeg er veldig klar over hvor heldig jeg er, heldigere enn de fleste! Og jeg prøver å huske på det hver eneste dag. Også de dagene som ikke er ren idyll... Det med lokal fotballkamp kunne jo kanskje vært noe! Har et topplag i en naboby. Men da må jeg kontakte en kamerat av ham eller noe også, da jeg ikke akkurat ser for meg meg selv og en 5 uker gammel baby på fotballkamp... Har prøvd å tenke på det du skrev, om han kan ha nevnt noe han har drømt om å gjøre, men jeg blir jaggu ikke sikker! Har tenkt på ting som et fallskjermhopp, småflytime, eller en tur i helikopter... Sikkert ting han ville synes er moro, men om det er noe han har drømt om, veit jeg nå ikke. Ellers har jeg tittet på sidene til Rudskogen motorsenter. De har noe som heter "Racerfører for en dag", som ser ut som skikkelig guttemoro! Men det koster 5550,- da... Hmm, tenke litt nå! Men takk for fotballtipset:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hva med å skrive alt det du skriver her i et brev til han? Mannfolk elsker ros!:-) Godt at du er heldig med en flott mann, men jammen godt at du vet å sette pris på det også! Hva med en date-kveld hjemme med litt vin, god mat og ellers det dere forbinder med romantikk. Det ER mulig selv om en har en liten baby.. Blir kanskje lettere etter hvert når babyen sover lengre tid om gangen, men.. En god parfyme, et fint klesplagg og at du smører en lekker matpakke med feks uskjærte hjerter i agurk for eksempel er jo litt søtt da.. Og seff en gul lapp på utgangsdøra der du minner han på hvor glad du og babyen er i han. :-) Godt å ha med seg før han drar på jobb. Jeg forteller ham hver eneste dag hvor flott han er, og er heller redd jeg sier det for ofte, slik at det mister sin virkning... Hvis du skjønner! Tipsene dine er innmari nydelige, og jeg kan huske at jeg var flinkere til å gjøre slike ting før! Kjøpte noe godt og la i bilen hans på kvelden mens han sov før en nattevakt for eksempel. Så fant han det da han skulle reise, mens jeg sov... Eller jeg kunne skrive en lapp og feste på ruta på bilen hans mens han var på jobb, hvis jeg kjørte forbi! Takk for at du minnet meg på disse små, enkle tingene! Det skal jeg jaggu bli flinkere til å gjøre igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 For noen koselige ideer! Syns du kan prøve noe av dette i tillegg til det som blir planlagt;) Som jeg skriver til henne også, er dette slike ting jeg var flinkere til før! Gjorde ofte slike småting, og veit han satte pris på dem! Så det skal friskes opp igjen, jeg trengte bare å bli minnet på det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 ... men det er nok en del kvinner som ikke digger sex bare fem uker etter en fødsel ... :-) He he, og jeg er nok en av dem, må jeg innrømme! Noe sier meg at det ikke akkurat ville blitt minneverdig sex uansett, første gang etter fødsel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Kan vel alltids gi han en blowjob? :-) Sant sant:-) Han hadde nok satt pris på det også han, da jeg må innrømme at han kanskje har blitt litt forsømt på det området de siste ukene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Sant :-) Men han ville nok blitt glad for det :-) Det betviler jeg ikke! Spesielt etter 5 uker uten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.