Anonym 82 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Camping er kjempetrivelig for oss alle. Mange folk å kose seg med. Jenta vår på 10 er knapt innforbi porten før hun vil ut av bilen for å treffe venner. Det var en fryd å se hvor godt hun likte seg der i fjor. Vi har katt, men bor på landet. Pus er vant med å være ute. Det lengste vi har vært borte er en uke, og da har naboen vært og matet og kost med pusen. Denne sommeren blir vår eldste endel hjemme, så katten lider ingen nød Jeg er så glad det er våren nå at jeg kunne rope høyt haha Våren og våren fru Blom! Her snødde det i går (Østlandet)! Men joda, sommeren kommer jo nærmere:-) Åhh, når du snakker om campinglivet, kjenner jeg at det må vi få til etterhvert! Vi har jo ikke katten for alltid heller... Ikke at vi ønsker henne bort altså! Hun er bare ikke så enkel å ha med å gjøre som din hun da, så våre ferier siden vi fikk henne (4 år), har kun vært èn overnatting:-/ Men det har jo ført til mange bittesmå, romantiske utflukter da:-) Men når jenta vår og evt nestemann blir større, er det camping vi ønsker oss! Håper dere får noe vær i sommer da:-) Med så dårlig vinter og vår, må vi jo få igjen på sommeren... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Våren og våren fru Blom! Her snødde det i går (Østlandet)! Men joda, sommeren kommer jo nærmere:-) Åhh, når du snakker om campinglivet, kjenner jeg at det må vi få til etterhvert! Vi har jo ikke katten for alltid heller... Ikke at vi ønsker henne bort altså! Hun er bare ikke så enkel å ha med å gjøre som din hun da, så våre ferier siden vi fikk henne (4 år), har kun vært èn overnatting:-/ Men det har jo ført til mange bittesmå, romantiske utflukter da:-) Men når jenta vår og evt nestemann blir større, er det camping vi ønsker oss! Håper dere får noe vær i sommer da:-) Med så dårlig vinter og vår, må vi jo få igjen på sommeren... Jøss, snø enda altså? Årstidene blander seg mere og mere synes jeg. Ja du må få til campinglivet med din familie, det var kjempetrivelig i fjor synes vi. Men det er nå rart, to år tidligere har vi leid vogn ei uke, og vi hadde øs pøs regnvær begge gangene. I fjor leide vi vogn og det regnet verre enn verst, senere på sommeren kjøpte vi vogn...Så nå er vi spente på om vi skal få oppleve en sommer med _sommer_ Jeg har hørt at vi må regne med en fuktig sommer i år også, men det håper jeg er feil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Jøss, snø enda altså? Årstidene blander seg mere og mere synes jeg. Ja du må få til campinglivet med din familie, det var kjempetrivelig i fjor synes vi. Men det er nå rart, to år tidligere har vi leid vogn ei uke, og vi hadde øs pøs regnvær begge gangene. I fjor leide vi vogn og det regnet verre enn verst, senere på sommeren kjøpte vi vogn...Så nå er vi spente på om vi skal få oppleve en sommer med _sommer_ Jeg har hørt at vi må regne med en fuktig sommer i år også, men det håper jeg er feil! Jadda, her snødde det som bare rakkern! La seg ikke noe særlig da, og i dag har alt regnet bort... Men det blei ikke akkurat den idylliske trille-tur-med-baby-våren jeg hadde sett for meg nei:-/ I fjor husker jeg at det var hele 18 grader i slutten av Mars!!! Synes alltid det er slik at hvis man har en fin vinter, kommer det en dårlig sommer, og omvendt! Hadde jo forsåvidt en fin vinter i år, siden det snødde minimalt, men det er vel ikke akkurat det som regnes som vinter, og dermed satser jeg på en solfylt sommer:-) Trenger ikke være så veeeldig varmt, bare det er pent vær! Men si meg, regner det noen gang langs svenskekysten altså? Har jeg aldri opplevd! Men dere har kanskje ikke vært der de andre årene... Hvor gamle synes du barna bør være før man starter campingkarrieren da, du som har litt erfaring? Ser for meg at det er tungvint med to bleieunger (de blir nok to etterhvert) som man må fly og passe på liksom... Samboeren har vokst opp med vogn nemlig, og har veldig lyst, så det blir nok aktuelt om noen år! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jadda, her snødde det som bare rakkern! La seg ikke noe særlig da, og i dag har alt regnet bort... Men det blei ikke akkurat den idylliske trille-tur-med-baby-våren jeg hadde sett for meg nei:-/ I fjor husker jeg at det var hele 18 grader i slutten av Mars!!! Synes alltid det er slik at hvis man har en fin vinter, kommer det en dårlig sommer, og omvendt! Hadde jo forsåvidt en fin vinter i år, siden det snødde minimalt, men det er vel ikke akkurat det som regnes som vinter, og dermed satser jeg på en solfylt sommer:-) Trenger ikke være så veeeldig varmt, bare det er pent vær! Men si meg, regner det noen gang langs svenskekysten altså? Har jeg aldri opplevd! Men dere har kanskje ikke vært der de andre årene... Hvor gamle synes du barna bør være før man starter campingkarrieren da, du som har litt erfaring? Ser for meg at det er tungvint med to bleieunger (de blir nok to etterhvert) som man må fly og passe på liksom... Samboeren har vokst opp med vogn nemlig, og har veldig lyst, så det blir nok aktuelt om noen år! Kanskje jeg har forklart meg dårlig. Vi har ikke campet på svenskekysten. Vi camper i Agder. (men vi tenker oss en svensketur til sommeren) Vår står fast der, så vi drar uten vognen til sverige. Jeg synes nok kanskje ikke det er nødvendig å vente med campinglivet pga bleiene. Det er like mye styr uansett hvor man er. Om de er hjemme på lekeplassen med stinkbleie eller der spiller jo ikke noe rolle Det er flere par med babyer der vi er, og jeg vet om mange som har vokst opp med campingsommer fra de var baby En fordel kanskje å ikke ligge altfor tett inntil andre vogner med tanke på nattesøvnen til barna. Så fint at dere deler den tanken om vogn da! Det er bare å begynne å kikke Så kan dere dra med vogn til Arendal hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Kanskje jeg har forklart meg dårlig. Vi har ikke campet på svenskekysten. Vi camper i Agder. (men vi tenker oss en svensketur til sommeren) Vår står fast der, så vi drar uten vognen til sverige. Jeg synes nok kanskje ikke det er nødvendig å vente med campinglivet pga bleiene. Det er like mye styr uansett hvor man er. Om de er hjemme på lekeplassen med stinkbleie eller der spiller jo ikke noe rolle Det er flere par med babyer der vi er, og jeg vet om mange som har vokst opp med campingsommer fra de var baby En fordel kanskje å ikke ligge altfor tett inntil andre vogner med tanke på nattesøvnen til barna. Så fint at dere deler den tanken om vogn da! Det er bare å begynne å kikke Så kan dere dra med vogn til Arendal hehe Akkurat, ja sommerværet i Agder skal jeg ikke uttale meg stort om gett... Har jo sagt jeg får igjen ganske mye på skatten, men jeg tviler på at det holder til en vogn i år dessverre:-/ Den vognen hadde jeg i såfall ikke satset på å la ungen min sove i;-) Man hører jo fra overalt at livet ditt liksom står på hold så lenge du har bleieunger. Da kan man tydeligvis ikke gjøre noen ting! Men det har vel antagelig med innstilling å gjøre det som alt annet ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jadda, her snødde det som bare rakkern! La seg ikke noe særlig da, og i dag har alt regnet bort... Men det blei ikke akkurat den idylliske trille-tur-med-baby-våren jeg hadde sett for meg nei:-/ I fjor husker jeg at det var hele 18 grader i slutten av Mars!!! Synes alltid det er slik at hvis man har en fin vinter, kommer det en dårlig sommer, og omvendt! Hadde jo forsåvidt en fin vinter i år, siden det snødde minimalt, men det er vel ikke akkurat det som regnes som vinter, og dermed satser jeg på en solfylt sommer:-) Trenger ikke være så veeeldig varmt, bare det er pent vær! Men si meg, regner det noen gang langs svenskekysten altså? Har jeg aldri opplevd! Men dere har kanskje ikke vært der de andre årene... Hvor gamle synes du barna bør være før man starter campingkarrieren da, du som har litt erfaring? Ser for meg at det er tungvint med to bleieunger (de blir nok to etterhvert) som man må fly og passe på liksom... Samboeren har vokst opp med vogn nemlig, og har veldig lyst, så det blir nok aktuelt om noen år! Foreldrene mine var tilbake i campingvogna da jeg var 2 uker gammel ) Og da jeg var 3 år, og lillesøsteren min var 2 mnd gammel. Så det er bare å reise på ferie det. Hehe. Litt mer tungvint, men det går ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Foreldrene mine var tilbake i campingvogna da jeg var 2 uker gammel ) Og da jeg var 3 år, og lillesøsteren min var 2 mnd gammel. Så det er bare å reise på ferie det. Hehe. Litt mer tungvint, men det går ) Ja som sagt så er det vel bare hva man instiller seg på! Det blir ikke den samme avslappende ferien som det kan være når barna er litt eldre og klarer seg mer selv, men de klarer seg jo ikke mer selv om en er hjemme heller... Skulle ønske jeg var en sånn superenergisk, effektiv mamma jeg, som ikke så hinder i noen ting, og hadde troen på at alt er mulig:-) Har ei venninne som er sånn nemlig, og for henne blir det virkelig mulig også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.