Gå til innhold

Farmenvinneren annonsert? *mulig spoiler*

Anbefalte innlegg

Gjest vinneren?
Skrevet

På ukens Se og Hør står det "Silje og Gaute flytter inn i vinnerhuset". Betyr det at Silje er vinneren? Dårlig gjort å røpe det i tilfelle?

AneM1365380603
Skrevet

Det er huset Gaute vant da han deltok i Farmen ;)

Gjest vinneren?
Skrevet

Det er huset Gaute vant da han deltok i Farmen ;)

Ja, der ser du! Jeg har bare gløttet på forsiden av Se og Hør, men man må vist lese inni også. Hehe.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, der ser du! Jeg har bare gløttet på forsiden av Se og Hør, men man må vist lese inni også. Hehe.

Jeg har heller ikke lest annet enn forsiden, men der står det vel at Silje flytter inn til Gaute.

Gjest midia
Skrevet

Årets premie er en hytte :)

Se og hør har nok lurt mange til å kjøpe se og hør pga dette :)

Skrevet

Det stemmer at det er Silje som vinner Farmen.

Gjest dummejølsen
Skrevet

Det stemmer at det er Silje som vinner Farmen.

Det stemmer at Jølsen har èn hjernecelle også, og den er temmelig svak.

Gjest Ex-Strix Crew
Skrevet

Jeg har heller ikke lest annet enn forsiden, men der står det vel at Silje flytter inn til Gaute.

Silje vinner...

AneM1365380603
Skrevet

Silje vinner...

I såfall er det bra. Heia Silje :o)

trollemor;o)
Skrevet

Er det ikke Gautes hus de mener da? Han vant vel farmen engang.

Gjest vinneren?
Skrevet

Er det ikke Gautes hus de mener da? Han vant vel farmen engang.

Jo, han vant første runde. Da har sikkert Silje flyttet inn hos Gaute.

Skrevet

Selvsagt røper de ikke vinneren, de bare lager til overskriften slik at det ser sånn ut - og slik at folk kjøper bladet for å lese mer.

Typisk Se&Hør. "Marius blir storebror igjen!" lød en annen overskrift. Men betydde det at MM var gravid? Nope, det var Marius' far som skulle bli pappa på ny.

"Jeg holdt på å dø!" en eller annen kjendis med alvorlig mine slått stort opp på forsida - mens inni kan man lese om den gangen for 20 år siden da kjendisen var ung og dum.

osv osv. Ikke stol en pøkk på det møkkabladet der ;-)

Skrevet

Selvsagt røper de ikke vinneren, de bare lager til overskriften slik at det ser sånn ut - og slik at folk kjøper bladet for å lese mer.

Typisk Se&Hør. "Marius blir storebror igjen!" lød en annen overskrift. Men betydde det at MM var gravid? Nope, det var Marius' far som skulle bli pappa på ny.

"Jeg holdt på å dø!" en eller annen kjendis med alvorlig mine slått stort opp på forsida - mens inni kan man lese om den gangen for 20 år siden da kjendisen var ung og dum.

osv osv. Ikke stol en pøkk på det møkkabladet der ;-)

Hehe, som jeg skulle ha sagt det sjøl :)

Skrevet

Det stemmer at Jølsen har èn hjernecelle også, og den er temmelig svak.

Du er tøff altså, som tør å signere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...