Gå til innhold

Klagemuren

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Værsågod, her er DOLs klagemur åpnet for kvelden.

Her er alt jeg vil klage over i dag:

* Jeg hater det dumme dusjkabinettet på badet mitt, og nå da jeg endelig (etter 6,5 år i denne kåken) hadde fått vaska bak og under det, holder det på å ramle sammen da jeg skulle dytte det på plass igjen. Forresten hater jeg hele det trange, dumme, lille badet! :(

* Jeg har skallebank, og det er sikkert fordi jeg ikke har spist sjokolade på 4 dager. Dumme slankekur, jeg hadde gitt høyrehånda mi for en Stratos akkurat nå. :(

* Føkkings Netcom og føkkings Tele2: Jeg må skaffe meg en annen mobilleverandør. :(

* Kan det snart dukke opp en drømmejobb til kjæresten min i denne byen så vi slipper å pendle mer? Jeg er drittlei av å bo i koffert. :(

Det var jaggu nydelig å få spredd litt negativitet rundt seg. ;)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• AneM1365380603

6

• Lotte :o)

4

• Loralei

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

*Da må jeg klage fordi jeg er så slapp i dag.

*Fordi jeg har sååå lyst på noe godt,men kan ikke for jeg prøver å gå ned noen kilo.

*Fordi jeg skulle ønske det var sommer nå,og at jeg var mange kilo lettere.

Det var alt jeg hadde : )

Skrevet

*klem*

Jeg er forresten KJEMPEGLAD!!!!!!!!!!!!!! Hunkyhunk kommer hjem om 4 timer :DDDDDDDDDDDD

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207762841' post='3846972]

*klem*

Jeg er forresten KJEMPEGLAD!!!!!!!!!!!!!! Hunkyhunk kommer hjem om 4 timer :DDDDDDDDDDDD

Da skjønner jeg at du gleder deg. Ha en koselig kveld. :)

Gjest klageguri
Skrevet

Jeg bor også i koffert for tida, forstår deg godt!

Jeg har også noe å klage over i dag...

1.Lei av å være blek (er så blek at blodårene mine vises)

2. Har fått dobbel lønnsutbetaling som forsvinner opp i regninger

og gammel gjeld (men godt å bli kvitt alt, altså, bare litt kjipt å ikke kunne unne seg noe ekstra)

3. Får ikke svar på en melding jeg gjerne skulle hatt svar på innen kvelden er omme (vedkommende svarer heller ikke på telefon)

4. De dyre solbrillene har skallet av på glasset på den ene siden!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Å, er det negativitet vi gjør nå? Kult!

* Jeg er så sjokkis-sugen at jeg holder på å daue. Har hodepine jeg også, det er helt sikkert abstinenser. *skuler muggent på kjøkkenskapet*

* Huset er latterlig rotete og jeg orker ikke å rydde. Det gjør åpenbart ingen andre heller, så her sitter vi i rotet.

* Jeg er nesten blakk og trenger nye sko, nye jeans og masse annet.

* Jeg er drittlei av regn og gråvær. Vil ha sol og vår og varme!

* Jeg har altfor mye jobb og altfor lite tid å gjøre det på akkurat nå. Hrmpf.

* Det er bare dritt på TV.

Gjest forbrukerkjøpsloven
Skrevet

Jeg bor også i koffert for tida, forstår deg godt!

Jeg har også noe å klage over i dag...

1.Lei av å være blek (er så blek at blodårene mine vises)

2. Har fått dobbel lønnsutbetaling som forsvinner opp i regninger

og gammel gjeld (men godt å bli kvitt alt, altså, bare litt kjipt å ikke kunne unne seg noe ekstra)

3. Får ikke svar på en melding jeg gjerne skulle hatt svar på innen kvelden er omme (vedkommende svarer heller ikke på telefon)

4. De dyre solbrillene har skallet av på glasset på den ene siden!!

"4. De dyre solbrillene har skallet av på glasset på den ene siden!!"

Du må reklamere! De er sikkert ment å vare i minst 2 år.

Gjest klageguri
Skrevet

"4. De dyre solbrillene har skallet av på glasset på den ene siden!!"

Du må reklamere! De er sikkert ment å vare i minst 2 år.

Vel, de er kjøpt i utlandet, et sted jeg ikke skal tilbake til. Men jeg har kvittering, og de kosta jo 2300 kroner, så jeg vet ikke?

Gjest forbrukerkjøpsloven
Skrevet

Vel, de er kjøpt i utlandet, et sted jeg ikke skal tilbake til. Men jeg har kvittering, og de kosta jo 2300 kroner, så jeg vet ikke?

Prøv å klag direkte til produsenten om det er et kjent merke. :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har tannverk og en tann som må opereres ut. Jeg har tannlegeskrekk, og må grue meg 1 mnd. Fikk ikke time før da. Ikke tør jeg spise medisinen jeg fikk i og med at jeg reagerte kraftig allergisk på Apocillin som jeg har tålt godt før. Den nye heter noe annet, og jeg tør ikke teste den nå som jeg er alene med barna.

Det var klagen fra meg.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har tannverk og en tann som må opereres ut. Jeg har tannlegeskrekk, og må grue meg 1 mnd. Fikk ikke time før da. Ikke tør jeg spise medisinen jeg fikk i og med at jeg reagerte kraftig allergisk på Apocillin som jeg har tålt godt før. Den nye heter noe annet, og jeg tør ikke teste den nå som jeg er alene med barna.

Det var klagen fra meg.

Åh, stakkars deg. :( Sjekk om du kan få en god dosis Vival eller Valium når du skal til tannlegebehandling. Det gjør at jeg i det minste klarer å gjennomføre en undersøkelse - jeg har skikkelig tannlegenoia. :(

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hater dumme dolere som vet alt best:(

*gjelder ikke deg*

AneM1365380603
Skrevet

Åh, stakkars deg. :( Sjekk om du kan få en god dosis Vival eller Valium når du skal til tannlegebehandling. Det gjør at jeg i det minste klarer å gjennomføre en undersøkelse - jeg har skikkelig tannlegenoia. :(

Jeg har aldri testet Valium, så vet ikke helt. Blir jeg helt nedsløva av det? Kan det ødelegge for behandlingen? Jeg kan jo nevne det for fastlegen. Jeg skal dit en tur. Jeg må finne ut sjansene for å få allergisjokk igjen. Det var en skremmende opplevelse.

Skrevet

Har ikke sååå mye å klage på egentlig, men jeg skal til tannlegen i morgen tidlig (forberede krone) og er ikke glad i tannlegen, og tusen kattugler har tatt plass i magen min:-( Vil ikke, vil ikke, vil ikke!

Men liker ikke grøt, suppe er kjedelig, så tenner er lissom greit å ha også da...

Også været da... det vil jeg klage på, Jeg ønsker meg varm og god vår!

Ellers så får jeg si som jeg pleier, "kan ikke annet enn klage" :-)

Skrevet

Jeg har blitt kraftig forkjølet og nyser i ett her :( Passer meg dårlig. Planen er å besøke prust på fredag, og jentefest på kvelden, så vi får se hvor dette bærer.....sukk.

Jenta mi kjøpte nytt sims spill til pc, men det kan selvfølgelig ikke brukes uten å ha sims1, jenta mi har sims2. grrr... så enten må vi kjøpe et spill til eller så blir det ikke noe av. Hun er kjempelei seg. Jeg kan for lite om pc :(

også plager det meg at jeg kjøpte en sjokoladekake som jeg har gjemt i et skap, men jeg rev av noen biter av den i bilen etter handel! Guuri... at det går an å bli så sugen på kake da! :(

*Ellers så har jeg det vel greit nok* ;)

trollemor;o)
Skrevet

Ah, herlig med en klagemur!!

1. Jeg har så sinnsykt vondt i hodet og er tett i nesen. Nesen renner og jeg nyser noe vanvittig.

Har jeg en allergi? Finnes det medisiner for sånt? Kan jeg sykemelde meg for sånt?

2. Jeg er bare veldig lei av å ikke være i form.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har aldri testet Valium, så vet ikke helt. Blir jeg helt nedsløva av det? Kan det ødelegge for behandlingen? Jeg kan jo nevne det for fastlegen. Jeg skal dit en tur. Jeg må finne ut sjansene for å få allergisjokk igjen. Det var en skremmende opplevelse.

Hør med legen din. Jeg blir veldig avslappet av det, og ganske behagelig rusa. ;) Og så virker det som om det ikke funker så bra mens tannlegen holder på, for da er jeg så syke anspent. Men når han er ferdig, er jeg behagelig sløv igjen.

Første gangen fikk jeg 5 mg Vival, og da jeg hadde liten virkning fikk jeg 5 mg til etter 20 min. Nå får jeg 10 mg i slengen.

Skrevet

Hvilken slankekur har du begitt deg ut på? Blir no nysgjerrig...! ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Hør med legen din. Jeg blir veldig avslappet av det, og ganske behagelig rusa. ;) Og så virker det som om det ikke funker så bra mens tannlegen holder på, for da er jeg så syke anspent. Men når han er ferdig, er jeg behagelig sløv igjen.

Første gangen fikk jeg 5 mg Vival, og da jeg hadde liten virkning fikk jeg 5 mg til etter 20 min. Nå får jeg 10 mg i slengen.

Takk for tipset :) Dette skal jeg jaggu meg vurdere! Operasjonen skal visst ta ca 20 min, så da er det kanskje greit å ta en like før.

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207773152' post='3847213]

Hvilken slankekur har du begitt deg ut på? Blir no nysgjerrig...! ;o)

Æsj, ikke noe spesielt. :( Prøver bare å spise sunnere, trene mer og kutte ut sjokkisen. Jeg har vært sukkeravhengig i mange år og har et dustekosthold. Spiser aldri frokost, kun 2-3 måltider pr dag, lar det gå altfor mange timer mellom måltider og sjokolade hver dag. Men nå er det altså andre boller. Jeg har vært steinflink denne uka. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...