Gå til innhold

Klagemuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javisst, det er plass til alle. ;)

Fint :)

Du har mail...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• AneM1365380603

6

• Lotte :o)

4

• Loralei

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fint :)

Du har mail...

Og du har svar, bæibi. :)

Skrevet

Er denne muren åpen i dag også???

For nå rant rett og slett begeret over... Jeg er ikke den som klager så mye, men nå må jeg bare få blåst ut..

Jeg har nå slitt med den helsingens kroppen i 17 år. Mitt forholdt til min sønns far gikk under pga mine plager. (dette er noen år siden nå)

Men, så streiket halve kroppen min for snart ett år siden, benet er delvis lamma. Så traff jeg en aldeles kjekk kar, hadde felles interesser, tankegang osv. Det fine var at han likte meg for den jeg var, selv om han visste mine helseplager.

Mandag måtte jeg til legen, det jeg trodde var feilbelastnings smerter, viste seg å være infeksjon i pulsåren =(

en bekymret lege tok prøver og satte meg på enda mer medisin.

Så har jeg nå gledet meg til at sønn min skulle til pappa'n og jeg på tur med min kjære.

Men, neida, enda en nedtur. Her blir jeg dumpet, og igjen, mine helseplager ble grunnen. Nei, jeg kan selvfølgelig ikke gå i fjellet på ett ben. Det visste han jo. Men, nå var det visst blitt veldig viktig..

Så nå sitter jeg her.. Delvis lammet i halve kroppen, infeksjon i pulsåren, ufattelig med smerter rundt om i hele kroppen, måltid bestående av x antall pillere. Og sist men ikke minst. Singel igjen.

Sukk.. Åh... d var godt å få blåst ut..

I morgen blir det stort inntak av "blodfortynnende" som smaker godt og som tukler med fornuften, balanse og tale evnen osv.

Ha en fin natt =))

Skrevet

Er denne muren åpen i dag også???

For nå rant rett og slett begeret over... Jeg er ikke den som klager så mye, men nå må jeg bare få blåst ut..

Jeg har nå slitt med den helsingens kroppen i 17 år. Mitt forholdt til min sønns far gikk under pga mine plager. (dette er noen år siden nå)

Men, så streiket halve kroppen min for snart ett år siden, benet er delvis lamma. Så traff jeg en aldeles kjekk kar, hadde felles interesser, tankegang osv. Det fine var at han likte meg for den jeg var, selv om han visste mine helseplager.

Mandag måtte jeg til legen, det jeg trodde var feilbelastnings smerter, viste seg å være infeksjon i pulsåren =(

en bekymret lege tok prøver og satte meg på enda mer medisin.

Så har jeg nå gledet meg til at sønn min skulle til pappa'n og jeg på tur med min kjære.

Men, neida, enda en nedtur. Her blir jeg dumpet, og igjen, mine helseplager ble grunnen. Nei, jeg kan selvfølgelig ikke gå i fjellet på ett ben. Det visste han jo. Men, nå var det visst blitt veldig viktig..

Så nå sitter jeg her.. Delvis lammet i halve kroppen, infeksjon i pulsåren, ufattelig med smerter rundt om i hele kroppen, måltid bestående av x antall pillere. Og sist men ikke minst. Singel igjen.

Sukk.. Åh... d var godt å få blåst ut..

I morgen blir det stort inntak av "blodfortynnende" som smaker godt og som tukler med fornuften, balanse og tale evnen osv.

Ha en fin natt =))

Huff og huff, dette var mye drit på en gang. :( *sender medfølelse*

Skrevet

Huff og huff, dette var mye drit på en gang. :( *sender medfølelse*

tusen takk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...