Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dontlike
Skrevet

Så dere hu mor, knødde sønnen visse plasser og satte seg oppå han!!!!!!!!!!

*sjokkert*

Gjest zilja
Skrevet

Huff, ja... Synes det er _vel_ mye med disse to.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne fint gjort mot min sønn òg!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvor var det hun "knødde" ham, da?

Han lå på magen og mamma knødde han på skuldrene, for at han skulle våkne til ny dag.....

Synes noen her inne, tenker for mye koffert, på noe som er ren morskjærlighet ;)

AneM1365380603
Skrevet

Han lå på magen og mamma knødde han på skuldrene, for at han skulle våkne til ny dag.....

Synes noen her inne, tenker for mye koffert, på noe som er ren morskjærlighet ;)

Helt enig. Er det aldersgrense på lek og kos mellom foreldre og barn...

Mrs. Wallace
Skrevet

Hæ? Det er vel greit å massere sønnen sin litt på skuldrene og ryggen, vel?

Jøss. Hva slags familieforhold er det egentlig folk er vant til, når de leser seksualitet eller noe upassende inn i sånt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hæ? Det er vel greit å massere sønnen sin litt på skuldrene og ryggen, vel?

Jøss. Hva slags familieforhold er det egentlig folk er vant til, når de leser seksualitet eller noe upassende inn i sånt?

Aner ikke! Men jeg hadde gjerne knadd min sønns rygg eller funnet på noe verre, for å få oppmerksomhet, om det gjaldt noe viktig....

Ganske mulig hvis det ikke var noe viktig òg ;)

trollemor;o)
Skrevet

Huff, ja... Synes det er _vel_ mye med disse to.

Han har faktisk hatt kreft siden han var 9 år, så det forklarer vel litt av det merkelige forholdet?

Gjest togli
Skrevet

Herre min! Det er helt utrolig hvordan enkelte tenker. Jeg syntes det så riktig så hyggelig ut og skulle ønske flere sønner hadde et så godt forhold til sin mor :)

Det er helt utrolig hvis noen kunne tenke at dette handla om noe mer enn et normalt mor-sønn forhold! *oppgitt*

Skrevet

That's it? Ut fra hovedinnlegget her trodde jeg det nesten var noe incestiøst jeg:-) Utrolig hvor langt folk kan dra en hverdagslig ting bare fordi det har vært en diskusjon om dette forholdet mor/sønn.

Skrevet

Han har faktisk hatt kreft siden han var 9 år, så det forklarer vel litt av det merkelige forholdet?

Nei, hvorfor det? Jeg synes forholdet mellom dem er helt unaturlig og til tider nesten småkvalmt, og det forandres ikke av at han har hatt kreft.

Gjest hilsen ho mor
Skrevet

"Knør" døtrene mine hver dag jeg.

trollemor;o)
Skrevet

Trodde minst hun hadde knødd ham "på privaten" ut ifra hovedinnlegget her..

trollemor;o)
Skrevet

Nei, hvorfor det? Jeg synes forholdet mellom dem er helt unaturlig og til tider nesten småkvalmt, og det forandres ikke av at han har hatt kreft.

Du har sikkert ikke opplevd noe lignende, så det er vanskelig for deg å sette seg inn i en slik situasjon.

Tror nok at man blir veldig knyttet til hverandre underveis og etter en slik prosess.

Visst syns jeg også at de er lit merkelige, men etter at jeg fikk vite om kreften så syns jeg at jeg fikk en forklaring.

Gjest Rich and Beautiful
Skrevet

Jeg bare VISSTE at noen her kom til å kommentere det! Derfor har jeg tenkt på om jeg kunne gjort det samme, og svaret er definitivt JA! Sønnen min er 18, og han får ofte gjennomgå! Av og til er det meg som holder han og kiler, av og til er det meg som holder og kjæresten som kiler, og av og til er det søsteren som gjør det. Det må da være lov å være "fysiske" med sine halvvoksne barn? Når de er små, er det jo holding, kosing, kiling av en annen verden... Jeg kysser begge barna mine hver dag, og forteller dem hvor glad jeg er i dem, HVER DAG!

mvh

Gjest D*lilith
Skrevet

Såg det,men reagerte ikke så veldig på det da : )

Skrevet

Herre min! Det er helt utrolig hvordan enkelte tenker. Jeg syntes det så riktig så hyggelig ut og skulle ønske flere sønner hadde et så godt forhold til sin mor :)

Det er helt utrolig hvis noen kunne tenke at dette handla om noe mer enn et normalt mor-sønn forhold! *oppgitt*

Jeg har ikke sett programmet, men fra omtalen i denne tråden er jeg helt enig med deg. Jeg håper jeg _fortsatt_ har et godt forhold til min sønn når han blir 18 år!!

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men fra omtalen i denne tråden er jeg helt enig med deg. Jeg håper jeg _fortsatt_ har et godt forhold til min sønn når han blir 18 år!!

Godt å høre!

Jeg blir egentlig ganske satt ut av hvor gammeldage(?) og fordomsfulle holdninger enkelte her inne har til slike ting. Nå har ikke jeg så store barn, men jeg tror jeg ville vært akkurat som denne mammaen dersom jeg var sammen med mitt barn på Farmen. I en slik setting ønsker man ikke annet enn å beskytte sitt barn. Det er tøft å være der og følelsene ligger nok "utenpå huden". Jeg synes det er utrolig flott å se et så godt forhold mellom mor og sønn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...