Gjest fan-av-farmen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror Silje vinner, synes det var hennes gledeshyl jeg hørte da de kjørte traileren for neste episode. For øvrig er jeg MEGET fornøyd med at eplekjekke Torkel ikke vant noen av utfordringene i dag som han så selvsikkert trodde han skulle vinne. Det beste var at han var den dårligste i begge konkurransene i dag. Skadefryd.. jada...jeg er nok litt ond jeg og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregga Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, det lurer jeg også på! Jeg er ikke så glad i a mor, synes de er litt... tja... "rare"?. Selv om jeg forstår det nære forholdet de har etter å ha lest historien. Ann Kristin har en stemme som deler ryggraden min i to. (Stakkar søte unge jenta, kan jo ikke noe for det da...) Og da er det jo Silje igjen da... Min favoritt ble stemt ut for noen uker siden, og jeg har aldri mistet håpet om at han skulle komme inn igjen:-) Men nå har selv jeg innsett at så ikke skjer:-) En ting er i hvertfall sikkert, det blir ei jente som vinner Farmen i år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg heier på a mor. Nei, jeg gjør ikke det. Håper hun ryker først av alle. Jeg har hatt mest sansen for Ann Kristin og håper hun vinner. Men jeg tror Silje vinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg håper Silje vinner. Jeg liker ikke Ann Kristin og er ikke så begeistret for a mor heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper Silje vinner. Jeg liker ikke Ann Kristin og er ikke så begeistret for a mor heller. Storebror og jeg holder også med Silje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heia unni Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil ha Unni til å vinne. Hun har alltid vært real og ikke snakket så mye dritt om de andre. De andre jentene har vært stygge i kjeften mot flere deltakere gjennom programmene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tv-tittern Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Blir spennende .... men den eneste som har en fordel er jo Unni, hun er den eneste av de tre som har en kniv, noe som i hele programmet har vært påpekt at blir en fordel i finalen .... Av de tre som er igjen nå liker jeg Unni og Ann Kristin best, det er liksom ett eller annet med Silje jeg ikke helt liker ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Håper silje vinner jeg også : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper Silje vinner. Jeg liker ikke Ann Kristin og er ikke så begeistret for a mor heller. Hei Dorthe! Jeg har drømt om deg i natt, hehe! Våkna i morges og tenkte "det er sant, jeg har ikke "sett 'a" Dorthe" på flere dager... Tror jeg har vært pålogget en smule for mye i det siste... ;o) Håper at du har det bra! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper på Silje, min kjære gjettet på Silje for mange uker siden og han har en mystisk evne til å treffe riktig på slike gjetninger så... Skulle det ikke bli Silje så håper jeg på a' Mor fremfor Ann Kristin, hun er et gnagsår uten like. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207812586' post='3847396] Hei Dorthe! Jeg har drømt om deg i natt, hehe! Våkna i morges og tenkte "det er sant, jeg har ikke "sett 'a" Dorthe" på flere dager... Tror jeg har vært pålogget en smule for mye i det siste... ;o) Håper at du har det bra! )) Jepp, har det bra, men er på rehab og trener og tida flyr. Synes det er mat hele tida jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jepp, har det bra, men er på rehab og trener og tida flyr. Synes det er mat hele tida jeg. Ok, deilig med servering, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207846496' post='3847843] Ok, deilig med servering, da! Men jeg legger på meg Det smaker så mye bedre når man ikke lager mat selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Storebror og jeg holder også med Silje. Det er bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207846496' post='3847843] Ok, deilig med servering, da! Nå ble jeg nysgjerrig på hva du drømte om meg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion1975 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper Ann Kristin vinner! Favoritt etter Hugo var Geir-Ove. Jeg syns Silje har vært for anonym, seilt igjennom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du drømte om meg ;o) Jeg skulle møte flyfly på restaurant, og du skulle også komme, men var forsinket. Vi satt og kikket oss omkring etter deg, mens vi gløtta på klokka. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Men jeg legger på meg Det smaker så mye bedre når man ikke lager mat selv. Kjent sak! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207926873' post='3848732] Jeg skulle møte flyfly på restaurant, og du skulle også komme, men var forsinket. Vi satt og kikket oss omkring etter deg, mens vi gløtta på klokka. ;o) Hehe, jeg er sjelden for seint ute, bare når drosja er for seint ute 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fan-av-farmen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207812586' post='3847396] Hei Dorthe! Jeg har drømt om deg i natt, hehe! Våkna i morges og tenkte "det er sant, jeg har ikke "sett 'a" Dorthe" på flere dager... Tror jeg har vært pålogget en smule for mye i det siste... ;o) Håper at du har det bra! )) Slikt skal på forum for meldinger. Dere ødelegger tråden!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.