Gå til innhold

Dilemma, skal/ skal ikke reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære kloke DOL'ere. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Trenger noen andre synsvinkler enn bare mine egne.

Altså, er bedt i "lag". rundt tall, til ei venninne, nå mer bekjent, av meg som fyller år. Hun skal ha det et stykke unna her vi bor, på hennes opprinnelige hjemplass. Hun har også invitert med noen andre venner jeg ikke kjenner så godt. Og alle vi skal (kan) kjøre sammen i hennes bil.

Så er det det da, jeg vet ikke om jeg _egentlig_ har så innmari lyst. Gubben skal ikke bli med, dette blir "girls-night", skal være borte fra fredag kveld til søndag.

Så er dilemmaet mitt, skal jeg bli med eller ikke? Har i utgangspunktet ikke så fryktelig lyst, men det kan jo bli riktig koselig, og jeg kan møte masse hyggelige damer og ha en kjempefin helg. MEN jeg kan jo risikere å kjøre 35 mil med 4-5 damer hvorav jeg kjenner kun "min" venninne og har såvidt møtt en av de andre. Ser for meg skrekkscenario med pinlig taushet i bilen hele veien osv. Jeg går for å være ganske utadvendt, og jeg har jo sosiale antenner, men likevel..... Skal jeg se på det som en utfordring og bli med, eller spare meg for gruinga på forhånd og gå glipp av noe som jo ligger an til å bli stas???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg hadde reist.

Ikke så innmari lyst skriver du. og så ser du for deg negative ting som pinlig taushet i bilen. det kan kun bli bedre enn det- ikke verre. Så jeg hadde reist.

Skrevet

Reis:) Ofte man gruer seg til ting på forhånd, og så går man likevel og det viser seg å bli veldig artig! Det skal vel uansett litt til å ikke finne noen det går an å snakke med blant alle de inviterte?

trollemor;o)
Skrevet

5 damer passer ikke sammen med pinlig taushet!! Dra på tur:o)

Skrevet

Reis :) Du blir jo halveis kjent med fire damer allerede i bilen, det kan jo bli riktig morro, slå deg løs du :)

Skrevet

Pinlig tauset med 4 damer i bilen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Jeg hadde reist.

Ikke så innmari lyst skriver du. og så ser du for deg negative ting som pinlig taushet i bilen. det kan kun bli bedre enn det- ikke verre. Så jeg hadde reist.

Jeg synes du skal reise. Fordi du egentlig har lyst.

Med så lave forventninger, er det garantert å bli en suksess :-))

Skrevet

Jeg hadde reist.

Beklager, den var selvfølgelig til Debra.

Skrevet

ok- jeg reiser :-) Takk for avgjørelseshjelpen. Det blir sikkert "moroere" enn jeg tror!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...