Gå til innhold

Bil med god plass i baksetet

Anbefalte innlegg

Gjest bilkjøper
Skrevet

Jeg skal kjøpe bil og jeg ønsker å satse på en bil med ganske god plass mellom baksetet og forsetet slik at de som sitter bak også kan sitte bra. Noen gode ideer?

Skrevet

Jeg leste: Bli med, god plass i baksetet :) Må visst tusle i seng.

Min rav4 er nok ikke den med best plass mellom setene bak, håper du får gode svar :) Godnatt.

Skrevet

Må bli en slik en som jeg har da, en Ford Excursion:-) Tvilsomt om du kjøper en sånn en, men det beste er at du tar deg en tur rundt omkring og ser og prøver selv.

Skrevet

Må bli en slik en som jeg har da, en Ford Excursion:-) Tvilsomt om du kjøper en sånn en, men det beste er at du tar deg en tur rundt omkring og ser og prøver selv.

Har du børstraktor?! *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207772861' post='3847204]

Har du børstraktor?! *s*

Hehe, har aldri hørt den betegnelsen om akkurat den bilen. Dette er en monsterbil:-) Drøm og kjøre og svært bra plass:-)

Skrevet

Hehe, har aldri hørt den betegnelsen om akkurat den bilen. Dette er en monsterbil:-) Drøm og kjøre og svært bra plass:-)

Drivstoffsluk? Ja, monsterbil er mer riktig, enn det jeg sa :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207773348' post='3847218]

Drivstoffsluk? Ja, monsterbil er mer riktig, enn det jeg sa :)

Nja, den bruker endel drivstoff, men jeg kjører på gass, så derfor er den ganske miljøvennlig og ikke minst billig å kjøre, ca. 10 kr. pr mil:-)

Skrevet

Nja, den bruker endel drivstoff, men jeg kjører på gass, så derfor er den ganske miljøvennlig og ikke minst billig å kjøre, ca. 10 kr. pr mil:-)

Nice! :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207773572' post='3847227]

Nice! :)

Sitte på en tur?....:-)...eller en tur på mc kanskje? Det er mye bedre, snart mc sesong også og jeg gleder meg stort:-)

Skrevet

Sitte på en tur?....:-)...eller en tur på mc kanskje? Det er mye bedre, snart mc sesong også og jeg gleder meg stort:-)

*nikke* MC er også ok. Har lappen jeg. Har en 125 ccm scooter nå.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207773854' post='3847240]

*nikke* MC er også ok. Har lappen jeg. Har en 125 ccm scooter nå.

Du får kjøpe deg noe større, noe som du kjenner kreftene skikkelig i:-)

Jeg har en 1100 kubikk.

Skrevet

Du får kjøpe deg noe større, noe som du kjenner kreftene skikkelig i:-)

Jeg har en 1100 kubikk.

Hadde en 600 før ungene ble født... MC er herlig.

mariaflyfly
Skrevet

Ikke så kult om vinteren:-)

Men joda, ikke noe dumt valg det der, men blir litt dyrt i forhold til hva man får.

''Ikke så kult om vinteren:-)

''

Nei, jeg får vel neppe skiboksen min oppå den, nei. ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207774087' post='3847251]

Hadde en 600 før ungene ble født... MC er herlig.

Se der ja, en 600 kubikk passer bra til ei jente. Det bør du kjøpe deg igjen , så skal jeg bli med deg på mc tur:-)

Jeg har kjørt mer eller mindre i 36 år.

Skrevet

Se der ja, en 600 kubikk passer bra til ei jente. Det bør du kjøpe deg igjen , så skal jeg bli med deg på mc tur:-)

Jeg har kjørt mer eller mindre i 36 år.

Oisann, da har du kjørt mc lengre enn jeg har pustet, jeg er 33. :)

Kjørte opp i 1997.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...