Gå til innhold

Sjarmtroll ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg ville ikkje ha kjøpt bruktbil av den gjengen der nei! :-)

Skrevet

Eg ville ikkje ha kjøpt bruktbil av den gjengen der nei! :-)

Pingle! ;p

Skrevet

Faen for noen idioter og tullinger, de klarer ikke å fungere en gang hvis de ikke har en leder, nå er det full kaos etter at lederen døde.

Det verste er at de er analfabeter hele gjengen og enda verre er at myndighetene ikke gjør noe med det.

Skrevet

Faen for noen idioter og tullinger, de klarer ikke å fungere en gang hvis de ikke har en leder, nå er det full kaos etter at lederen døde.

Det verste er at de er analfabeter hele gjengen og enda verre er at myndighetene ikke gjør noe med det.

De lever visst i sin egen verden, med egen virkelighetsoppfatning, og politiet aksepterer det..?!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207773541' post='3847225]

Pingle! ;p

Foretrekker heller det fremfor knuste kneskåler!:-)

mariaflyfly
Skrevet

Stakkars jævel, det der var da vitterlig ikke et spesielt flatterende bilde. ;)

Skrevet

''Det verste er at de er analfabeter hele gjengen og enda verre er at myndighetene ikke gjør noe med det.''

Det er nok litt seint å knekke lesekoden når du har passert 50 år...

Skrevet

Det festligste må vel være han sjelfen som bare kalles "Dolla"! ;-) Snakker om å skaffe seg omdømme som en tøff leder med _det_ tilnavnet....;-)

Skrevet

''Det verste er at de er analfabeter hele gjengen og enda verre er at myndighetene ikke gjør noe med det.''

Det er nok litt seint å knekke lesekoden når du har passert 50 år...

Hehe, det har du rett i, men de har da barn.

Skrevet

Hehe, det har du rett i, men de har da barn.

Og det er sikkert ikkje få heller! :-)

Skrevet

Og det er sikkert ikkje få heller! :-)

Hehe, nei det tror jeg ikke. De læres opp til faenskap fra de er små.

Problemet er at de ikke vil sende barna på skole og skal man få dem dit må de kjøres frem og tilbake, de voksne har ikke såpass vett i skallen at de sender dem avgårde selv.

Skrevet

Det er strengt tatt myndighetene sin skyld at denne folkegruppen har falt utenfor samfunnet i første omgang også, så det burde være på tide at noen tok ansvar. Nå skal riktignok alle mennesker ta ansvar for sine egne handlinger da, men i visse tilfeller kan det være vanskeligere enn normalt.

Skrevet

Det er strengt tatt myndighetene sin skyld at denne folkegruppen har falt utenfor samfunnet i første omgang også, så det burde være på tide at noen tok ansvar. Nå skal riktignok alle mennesker ta ansvar for sine egne handlinger da, men i visse tilfeller kan det være vanskeligere enn normalt.

Sant det, ser ut til at myndighetene ikke bryr seg all verden og dette endre ut i faenskap og kriminalitet.

Men det fritar ikke disse folkene likevel.

Skrevet

Det festligste må vel være han sjelfen som bare kalles "Dolla"! ;-) Snakker om å skaffe seg omdømme som en tøff leder med _det_ tilnavnet....;-)

Det er mulig det var han som grunna DOL (lalalala) JADA, kjeeeeeder meg:-)

Skrevet

Sant det, ser ut til at myndighetene ikke bryr seg all verden og dette endre ut i faenskap og kriminalitet.

Men det fritar ikke disse folkene likevel.

Neida, som jeg også skrev

''selvfølgelig skal enhver ta ansvar for sine egne handlinger''

(Mulig ikke korrekt sitert, orket ikke å finne igjen innlegget mitt).

Skrevet

Neida, som jeg også skrev

''selvfølgelig skal enhver ta ansvar for sine egne handlinger''

(Mulig ikke korrekt sitert, orket ikke å finne igjen innlegget mitt).

Var noe sånt ja, så uenige er vi ikke.

Skrevet

Jeg fikk ei av disse gamle kjærringene etter meg i Sverige en gang, hun ville stoppe meg, sikkert fordi jeg var alene, og sammen men henne var det to unge menn. Jeg ba henne dra til en viss plass og gikk videre, jaggu kom hun etter meg og skrek at det var noe galt med bilhjulet mitt og de to unge kom sakte luskende.

Men når hun så hvor sint jeg var og hvordan jeg skrek til henne så vek hun unna, hehe.

En annen gang ble jeg stoppet av tre damer, to unge og ei gammel, på samme sted, de skulle selge noe ringer og kjeder av "gull". De gir seg faen ikke, ikke før jeg ble så sint at jeg illskrek til den ene og ba henne til helvete å pakke seg unna. Jeg bråvente meg og sto 10 cm unna henne. Hun skvatt noe jævlig, men da fikk vi endelig fred.

Greit nok at de prøve å selge, men de bør ha vett til å gi seg, når vi sier i fra to ganger på en pen måte at vi ikke er interessert.

Tredje gangen er jeg ikke akkurat blid.

Skrevet

Jeg fikk ei av disse gamle kjærringene etter meg i Sverige en gang, hun ville stoppe meg, sikkert fordi jeg var alene, og sammen men henne var det to unge menn. Jeg ba henne dra til en viss plass og gikk videre, jaggu kom hun etter meg og skrek at det var noe galt med bilhjulet mitt og de to unge kom sakte luskende.

Men når hun så hvor sint jeg var og hvordan jeg skrek til henne så vek hun unna, hehe.

En annen gang ble jeg stoppet av tre damer, to unge og ei gammel, på samme sted, de skulle selge noe ringer og kjeder av "gull". De gir seg faen ikke, ikke før jeg ble så sint at jeg illskrek til den ene og ba henne til helvete å pakke seg unna. Jeg bråvente meg og sto 10 cm unna henne. Hun skvatt noe jævlig, men da fikk vi endelig fred.

Greit nok at de prøve å selge, men de bør ha vett til å gi seg, når vi sier i fra to ganger på en pen måte at vi ikke er interessert.

Å møte på noen av dette kaliberet er nok slett ingen ønskedrøm, nei. Bra at du brølte i fra ;o)

Skrevet

Å møte på noen av dette kaliberet er nok slett ingen ønskedrøm, nei. Bra at du brølte i fra ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...