Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper Ann-kristin vinner farmen,huff hvis det blir Unni,da er Silje bedre.

Åhh,det var spennende igår,tok meg selv i å håpe at Vigdis klarte melkespannet,synes hun har fått endel pepper der inne.

Gliste fra øre til øre da Torkel begynte å skjelve i armene med en gang han løftet de.

Merkelig gutt det der,men for all del,sikkert hyggelig,bare ikke helt min type.

Det var godt at katarina kom seg ut ihvertfall.

Hva tenker dere andre dolere?

Skrevet

Jeg begynte faktisk å like Katharina litt mot slutten, jeg. Så lenge hun var storkjefta mot Vigdis, så var det egentlig ganske kult.

Glad Vigdis kom seg på huet og ræva ut.

Håper Silje vinner, hun virker som den mest normale som har vært der i år. :)

trollemor;o)
Skrevet

Vigdis??? Bevaremegvel.... Hun burde røket for lenge siden. Snakk om hjelpeløst og vemmelig kvinnfolk.

Håper også at Ann Kristing vinner.

Skrevet

Jeg begynte faktisk å like Katharina litt mot slutten, jeg. Så lenge hun var storkjefta mot Vigdis, så var det egentlig ganske kult.

Tror mest på Silje jeg også,så det liksom på gliset til Torkel igår(på hva som skjedde i neste episode),han smilte jo fra øret til øret og det tenkte jeg var pga at Silje vant,eller moren for den saks skyld(gud bedre,la det ikke være sant).

Han ville aldri hatt det kjempe gliset om Ann Kristin vant,da ville geipen hengt.

Det er jeg rimelig sikker på.

Ellers var vel ikke Vigdis så hakka gale vel?

Ok,hun var litt svær i kjeften til tider,men det er jo liksom nesten bare det vi har fått sett,de er jo der hver dag hele uken og det er ikke så mye vi får se tilsammen av alt da.

Synes hun hele tiden fikk kjeft jeg,hadde vært så digg å se hun som den tredje semifinalisten,men,men

Ja,ja vi får glede oss til lørdag folkens.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Blir spennende .... men den eneste som har en fordel er jo Unni, hun er den eneste av de tre som har en kniv, noe som i hele programmet har vært påpekt at blir en fordel i finalen ....

Skrevet

Blir spennende .... men den eneste som har en fordel er jo Unni, hun er den eneste av de tre som har en kniv, noe som i hele programmet har vært påpekt at blir en fordel i finalen ....

huff,ja,det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.

Skrevet

Silje kan ikke være spesielt normal når hu ligger med programlederen...

Gjest D*lilith
Skrevet

Blir spennende på lørdag : )

Alle mine favoritter har gått ut,men nå håper jeg silje vinner.

Gjest tv-tittern
Skrevet

........ at Silje har forelsket seg i Gaute gjør henne unormal .... ?

Hmmmm reflektert svar ......

Skrevet

Tror mest på Silje jeg også,så det liksom på gliset til Torkel igår(på hva som skjedde i neste episode),han smilte jo fra øret til øret og det tenkte jeg var pga at Silje vant,eller moren for den saks skyld(gud bedre,la det ikke være sant).

Han ville aldri hatt det kjempe gliset om Ann Kristin vant,da ville geipen hengt.

Det er jeg rimelig sikker på.

Ellers var vel ikke Vigdis så hakka gale vel?

Ok,hun var litt svær i kjeften til tider,men det er jo liksom nesten bare det vi har fått sett,de er jo der hver dag hele uken og det er ikke så mye vi får se tilsammen av alt da.

Synes hun hele tiden fikk kjeft jeg,hadde vært så digg å se hun som den tredje semifinalisten,men,men

Ja,ja vi får glede oss til lørdag folkens.

''Ellers var vel ikke Vigdis så hakka gale vel? ''

Jeg synes hun virker stokk dum, og hun har et irriterende oppsyn. Prototypen på en storkjefta, slitsom trønder. ;)

Skrevet

Jeg holder med Silje. Dernest a' Mor og til slutt Ann Krisin, hun er et gnagsår uten like.

Blir spennende på lørdag ja!

Skrevet

Jaha - hva er galt med å bli forelsket? Og i tillegg få oppleve at det er gjengjeldt? Bare kos det vel! :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Håper virkelig ikke Ann Kristin vinner farmen. Syntes hun var forferdelig når det gjaldt mobbingen av Amin, da var hun jammen aktiv.

Nei, jeg håper Silje vinner, og tror også Silje vinner.

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Jeg er i grunnen veldig fornøyd med at jentene har vist styrke i år og at det for første gang blir en kvinnelig vinner - såfremt det ikke blir Unni da. Da spyr æ.......

Skrevet

Orker ikke den skade fro og selvelskende Ann Kristin... Tåler bare ikke slike mennesker ( iallefall sånn hun har oppført seg på farmen )

Derfor håper jeg Silje vinner... Og har vel håpt det siden starten.

Syntes igrunn at iår har spillet vært så skittent at det i bunn og grunn ikke er noen verdige vinnere utenom Silje:)

Skrevet

Etter hva jeg husker i de andre finalene så har kniven blitt brukt til å gi et fortrinn altså 1 + poeng, resten går vel på kunnskap? om jeg ikke husker feil, så om unni svarer 1 feil så har hun mistet fortrinnet sitt? Forutenom at hun da er en mannslader eldre enn de andre finalistene...

Skrevet

Du er sikkert ikke normal du heller...

Merkelig at folk får med seg EN ting også stenges ørene UMIDDELBART etter at man har hørt det man vil høre... Ikke normalt det heller !!!!

Gjest minnah
Skrevet

Du er sikkert ikke normal du heller...

Merkelig at folk får med seg EN ting også stenges ørene UMIDDELBART etter at man har hørt det man vil høre... Ikke normalt det heller !!!!

Det var da innmari så hissig du var på dette farmen-greiene, lurer nå på hvem av oss det er som lever i virkeligheten..

Skrevet

''Ellers var vel ikke Vigdis så hakka gale vel? ''

Jeg synes hun virker stokk dum, og hun har et irriterende oppsyn. Prototypen på en storkjefta, slitsom trønder. ;)

oh, tro meg det er ikke det rette bilde på en storkjefta trønder;) Har jobba sammen med en av de ( storkjefta trønder ) men han var 100 ganger værre enn hva vigdis noen gang kommer til å bli;)

Sånn ellers så liker jeg trøndere altså;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg håper Silje vinner. Det var så spennende under melkespannholdingen i går at jeg måtte reise meg opp. Klarte ikke å sitte i ro.

På lørdag blir det biff, rødvin og finale i Farmen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...