Gjest engelsk - veldig takknemlig for svar Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvordan ville dere oversatt dette: Avstemning av bank og postgirokonto Bilag Uttak/innskudd bokført ikke medtatt bank 0 Siter
Speak Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Avstemning av bank og postgirokonto balance the bank accounts Bilag Ikke noe forslag:-/ Uttak/innskudd bokført ikke medtatt bank withdrawal /bank deposits booked but not booked in the bank Dette var faktisk ikke så enkelt, og jeg som fører regnskap og har kommunikasjon med mange utenlandske datterselskap..... 0 Siter
Gjest engelsk Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Avstemning av bank og postgirokonto balance the bank accounts Bilag Ikke noe forslag:-/ Uttak/innskudd bokført ikke medtatt bank withdrawal /bank deposits booked but not booked in the bank Dette var faktisk ikke så enkelt, og jeg som fører regnskap og har kommunikasjon med mange utenlandske datterselskap..... Tusen takk Jeg tenkte bilag kunne oversettes med voucher? Og forresten jeg har en ting til: saldo ifølge hovedbok - balance according to.... ? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk Jeg tenkte bilag kunne oversettes med voucher? Og forresten jeg har en ting til: saldo ifølge hovedbok - balance according to.... ? I følge Clue: Hovedbok = Ledger/General ledger el. nominal ledger Bilag=Voucher (som du selv sa) 0 Siter
Speak Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 I følge Clue: Hovedbok = Ledger/General ledger el. nominal ledger Bilag=Voucher (som du selv sa) Clue er bra ja:-) Men bilag er jo ikke et regnskapsbilag.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Avstemning av bank og postgirokonto balance the bank accounts Bilag Ikke noe forslag:-/ Uttak/innskudd bokført ikke medtatt bank withdrawal /bank deposits booked but not booked in the bank Dette var faktisk ikke så enkelt, og jeg som fører regnskap og har kommunikasjon med mange utenlandske datterselskap..... Regnskapsbilag = voucher 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.