Gjest liker ikke dette Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jeg har hanglet litt i hele vinter, noe om har medført at jeg har vært borte fra jobb 2 dager. I dag er jeg syk igjen.... Nesen er tett og renner alt ettersom, hodet verker og jeg nyser i ett sett. Jeg har også litt feber. (38, så ikke mye å snakke om) Hva gjør jeg? Ringer legen? Får en sykemelding? Jeg er så lite vant til dette, så jeg trenger info. 0 Siter
Speak Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Dersom dere ikke er en IA-bedrift, så kan du være bort 4 ganger i løpet av 12 mnd. Maks 3 dager pr. gang. Dersom du er borte lengre tid, så må du ha sykmelding. 0 Siter
Gjest liker ikke dette Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Dersom dere ikke er en IA-bedrift, så kan du være bort 4 ganger i løpet av 12 mnd. Maks 3 dager pr. gang. Dersom du er borte lengre tid, så må du ha sykmelding. Ok, jobber i kommunen. Men kan legen gjøre noe med meg da? Eller skal jeg bare lige på sofaen? 0 Siter
Speak Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Ok, jobber i kommunen. Men kan legen gjøre noe med meg da? Eller skal jeg bare lige på sofaen? Legen tar jo noen prøver for å sjekke om han kan gjøre noe. Men sannsynligvis er det nok ikke noe å gjøre. (Annet enn å bruke tid....) 0 Siter
Gjest liker ikke dette Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Legen tar jo noen prøver for å sjekke om han kan gjøre noe. Men sannsynligvis er det nok ikke noe å gjøre. (Annet enn å bruke tid....) Ok, da får jeg bare ligge på sofaen å ta livet med ro. Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest fjæren Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Tar en paracet og kommer deg på jobb? 0 Siter
Gjest liker ikke dette Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Tar en paracet og kommer deg på jobb? Jeg ble hjemme i dag du. jeg har en jobb hvr jeg må være hundre % med hele tiden og i tillegg tåle en god del støy. (Godt humør er også et must) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.