Gå til innhold

Lei av å være syk...

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke dette
Skrevet

Jeg har hanglet litt i hele vinter, noe om har medført at jeg har vært borte fra jobb 2 dager. I dag er jeg syk igjen.... Nesen er tett og renner alt ettersom, hodet verker og jeg nyser i ett sett. Jeg har også litt feber. (38, så ikke mye å snakke om)

Hva gjør jeg? Ringer legen? Får en sykemelding?

Jeg er så lite vant til dette, så jeg trenger info.

Skrevet

Dersom dere ikke er en IA-bedrift, så kan du være bort 4 ganger i løpet av 12 mnd. Maks 3 dager pr. gang.

Dersom du er borte lengre tid, så må du ha sykmelding.

Gjest liker ikke dette
Skrevet

Dersom dere ikke er en IA-bedrift, så kan du være bort 4 ganger i løpet av 12 mnd. Maks 3 dager pr. gang.

Dersom du er borte lengre tid, så må du ha sykmelding.

Ok, jobber i kommunen. Men kan legen gjøre noe med meg da? Eller skal jeg bare lige på sofaen?

Skrevet

Ok, jobber i kommunen. Men kan legen gjøre noe med meg da? Eller skal jeg bare lige på sofaen?

Legen tar jo noen prøver for å sjekke om han kan gjøre noe. Men sannsynligvis er det nok ikke noe å gjøre. (Annet enn å bruke tid....)

Gjest liker ikke dette
Skrevet

Legen tar jo noen prøver for å sjekke om han kan gjøre noe. Men sannsynligvis er det nok ikke noe å gjøre. (Annet enn å bruke tid....)

Ok, da får jeg bare ligge på sofaen å ta livet med ro. Tusen takk for svar!

Gjest liker ikke dette
Skrevet

Tar en paracet og kommer deg på jobb?

Jeg ble hjemme i dag du. jeg har en jobb hvr jeg må være hundre % med hele tiden og i tillegg tåle en god del støy. (Godt humør er også et must)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...