Gå til innhold

Det største valget jeg noensinne har tatt..

Anbefalte innlegg

Gjest Sokolade
Skrevet

Det har vært en prosess det siste året og er ingen impulsavgjørelse. Det høres kanskje arrogant ut, men jeg føler jeg har forstått det.. Livet altså.

Så jeg har bestemt meg for å aldri mer slanke meg og aldri mer fokusere på sunnhet.

Når jeg skriver at jeg aldri mer skal fokusere på sunnhet betyr det ikke at jeg skal gå inn for å være usunn og ikke tenke på helsa, men at jeg aldri mer skal ha fokus på det. Aldri.

Hvorfor? Fordi jeg har hatt spiseforstyrrelser i 20 år og takler ikke den marginale forskjellen mellom fornuft og galskap.

Nå har jeg fått familie og livet mitt er definert. Jeg skal legge vekt på å leve nå. Og jeg har erkjent at jeg er et frodig menneske som fortjener å ha det godt.

I dag tømte jeg skapet mitt for trange klær og skal gå til innkjøp av ny garderobe i sommer. Vekt er ikke lenger relevant for min lykke. Skjønnhet kommer innenfra og samboeren min har hjulpet meg til dette valget. Han støtter meg 100 % og jeg tror jeg endelig har funnet min bane i livet.

Jeg er fri.

Og i lunsjen skal jeg gå meg en tur og høre på fuglekvitteret :)

Skrevet

Lykke til, og gratulerer med valget! Det høres faktisk fonuftig ut selv for en helt utenforstående som ikke vet noe om prolbematikken. Heia de som lager kule klær til alle fasonger!

Gjest trolline
Skrevet

Fantastisk:0) Er det ikke deilig!

Gratulerer og lykke til videre:0))))

Mrs. Wallace
Skrevet

For et deilig innlegg! :oD

Ønsker deg en glad og deilig vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...