Gå til innhold

Når andre skryter av sin lykke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt er det noen som må trekke frem typisk norsk-kortet, noe som selvsagt er helt irrelevant i denne sammenhengen.

Å legge ut om hvor flinke og vellykkede barn man har når en venn forteller at hun sliter med sitt eget barn, er ikke å være positiv og bidra med noe fint. Det er det stikk motsatte: Å ignorere andres følelser, dermed er det ren negativitet, forkledd som gladsnakk.

Alt til sin tid, er det noe som heter. Selvsagt skal det være rom for å skryte av barna sine. Men dette var helt klart ikke den tiden. Tid for folkeskikk er det imidlertid alltid.

''Tid for folkeskikk er det imidlertid alltid.''

Nemlig! :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Mangel pà sosiale antenner.... Kanskje du skal ta det opp med henne fòr du evt. kutter ut all kontakt? Hòre hva hun har à si fòrst...

Skrevet

Trodde du mente at det var typisk for mennesker i høyere stillinger.

Nei, det mente jeg ikke selv om jeg kanskje ser en større tendens der, jeg vet ikke.

Skrevet

Nei, det mente jeg ikke selv om jeg kanskje ser en større tendens der, jeg vet ikke.

På akkurat temaet jobb, er det nok kanskje en overvekt blant de som har høyere stillinger, og som altså synes de har gjort det bra innenfor dette temaet.

Men det personlighetsmessige, at enhver konversasjon vris til å komme med skryt av seg og sitt, er nok jevnere fordelt

tror

Skrevet

På akkurat temaet jobb, er det nok kanskje en overvekt blant de som har høyere stillinger, og som altså synes de har gjort det bra innenfor dette temaet.

Men det personlighetsmessige, at enhver konversasjon vris til å komme med skryt av seg og sitt, er nok jevnere fordelt

tror

Det tror jeg også du har veldig rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...