Gjest morradiekkemorrami Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er dette normalt og hvordan fjernes det? Har lest at morsmelk skal være bra. På sykehuset dryppet de saltvannsdråper i øynene, hva er best? Og skal det bare dryppes, eller bør det gnis av med en våt klut i tillegg? Er våtservietter bra, eller? Det hender seg jeg tørker bort med fingrene, men er det kanskje uhygienisk? Jeg merker hun får dette gørret når hun har sovet enn stund eller grått en del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette er helt vanlig - begge mine første barn hadde dette de første månedene. Jeg pleide å fukte en bomullsdott med morsmelk og vaske det forsiktig bort. Tror ikke jeg ville brukt våtservietter pga av mye kjemiske stoffer... Etter hvert som ungen vokser (og tårekanalene åpner seg) går det over av seg selv. Det ser ikke så pent ut, men er ingenting å stresse med ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis du bruker fingrene bør du vaske hendene etterpå, øyekatarr er veldig smittsomt. Drypp øynene med saltvann først for å få bort det gule, drypp deretter morsmelk i det rene øyet. Kan ta en stund før det blir helt bra, men sånn er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morradiekkemorrami Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis du bruker fingrene bør du vaske hendene etterpå, øyekatarr er veldig smittsomt. Drypp øynene med saltvann først for å få bort det gule, drypp deretter morsmelk i det rene øyet. Kan ta en stund før det blir helt bra, men sånn er det. det gikk faktisk over dagen etter jeg skrev dette, dyppa øynene et par ganger med saltvannsøyedråper og vært fin siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skyll med saltvannsdråper og tørk vekk med en steril kompress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morradiekkemorrami Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skyll med saltvannsdråper og tørk vekk med en steril kompress. Det var det jeg gjorde, etter et par behandlinger har det gule forsvunnet helt. Prøvde morsmelk og bare vanlig vann på klut i starten, men det bare kom og gikk, nå har ikke babyen hatt det gule gørret på over en uke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det gikk faktisk over dagen etter jeg skrev dette, dyppa øynene et par ganger med saltvannsøyedråper og vært fin siden. Så bra da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.