Gå til innhold

Unni i Farmen

Anbefalte innlegg

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

snakka om at de yngre jentene bare tenkte meg,meg,meg. Himmel, den som har vært mest egoistisk og nærmest ¨gått over lik for å vinne er Unni og Torkel. Makan til uredelig spill på de to menneskene er det lenge siden jeg har sett.

Nå håper jeg hun går på hue og ræva ut som den første av de tre!!

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

5

• trollemor;o)

3

• Katt-ja

2

• Shadow 650

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Hva har hun gjort som er værre enn de andre? Det skjønner igrunn ikke jeg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er bare et spill,og de spiller spillet.

Gjest Rich and Beautiful
Skrevet

Nei, jeg synes ikke hun har vært uredelig! Det var jo tydelig at Vigdis synes bedre om Unni enn omvendt, men det er da ikke uredelig?

Jeg synes riktignok at Unni har veldig irriterende måte å snakke på, og jeg synes at Ann Christin har vært irriterende og knekete, og har en irriterende stemme og at hun var slem med Amin...

Konklusjon: Silje MÅ vinne. Hun har spilt renest hele tiden!

mvh

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Nei, jeg synes ikke hun har vært uredelig! Det var jo tydelig at Vigdis synes bedre om Unni enn omvendt, men det er da ikke uredelig?

Jeg synes riktignok at Unni har veldig irriterende måte å snakke på, og jeg synes at Ann Christin har vært irriterende og knekete, og har en irriterende stemme og at hun var slem med Amin...

Konklusjon: Silje MÅ vinne. Hun har spilt renest hele tiden!

mvh

Hvor rent har Silje spilt som har blitt sammen med programlederen i løpet av programmet?? Synes det virker lite redelig og nærmer seg juks. Hun kan ha fått foredeler av det. For eksempel at han så på henne hver gang han leste riktig svar da hun var i kunnskapskonkurranse med Ida.

Gjest Rich and Beautiful
Skrevet

Hvor rent har Silje spilt som har blitt sammen med programlederen i løpet av programmet?? Synes det virker lite redelig og nærmer seg juks. Hun kan ha fått foredeler av det. For eksempel at han så på henne hver gang han leste riktig svar da hun var i kunnskapskonkurranse med Ida.

Nei, hun BURDE ikke blitt sammen med Gaute, men så er det denne forelskelsen da...:-) Og jeg er ganske sikker på at han ikke har fusket for at hun skal vinne, det hadde så til de grader svekket hans (stigende?) karrieremuligheter at jeg anser det som utelukket. Det sier jo de andre deltagerne også, at hun neppe hadde fordeler av det!

mvh

Gjest trooghåp
Skrevet

Jeg håper virkelig at Unni vinner. Silje er en liten luring og er en god nr 2.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Hvem vet NÅR Silje ble sammen med Gaute da ? .... tross alt lenge siden innspillingene .......

Gjest tv-tittern
Skrevet

Liker Unni jeg, hun er forøvrig den eneste av finalistene som har den berømte kniven, fordel å ha den i finalen har de sagt hele tiden.

Gjest minnah
Skrevet

I melkespannkonkurransen i gårsdagens episode syntes jeg han stadig ba de andre rett opp armene - bortsett fra Silje. Hun bøyde også armene. Mulig det bare er kryssklipping og slik oppfordring til Silje ikke er blitt med i programmet, men det virket litt urettferdig.

Når det er sagt, er jeg glad for at hun vant :o)

Skrevet

I melkespannkonkurransen i gårsdagens episode syntes jeg han stadig ba de andre rett opp armene - bortsett fra Silje. Hun bøyde også armene. Mulig det bare er kryssklipping og slik oppfordring til Silje ikke er blitt med i programmet, men det virket litt urettferdig.

Jeg synes da hun ble bedt om å rette armene,- og gjorde det. Men hun trønderen hun jukset jo lenge, rettet aldri armene selv om han sa det...

Gjest minnah
Skrevet

Jeg synes da hun ble bedt om å rette armene,- og gjorde det. Men hun trønderen hun jukset jo lenge, rettet aldri armene selv om han sa det...

Nei, tror ikke han sa ikke navnet hennes en eneste gang. Prøvde å følge med på akkurat det, siden de tydleigvis hadde noe på gang :-)

Når dte gjelder Vigdis kunne man jo se at hun virkleig prøvde å rette armene, men ikke klarte det.

Skrevet

Reagerte på dette jeg også, at hun sa at de unge bare tenkte på seg og sitt...

Og for å si det sånn, de som KUN har tenkt på seg og sitt er vel Unni og Torkel.

De andre har vært litt sånn de er gla for at denne gange er det bare kvinner i finalen osv.. mens hun går rundt og er sur for at den enborne sønn ble slått ut av mere enn 3 jenter;)

Skrevet

Nå har jo bare vi sett utvalgte klipp over noen få timer,- hvordan de unge jentene oppførte seg alle de 10 ukene gjennom vet vi vel ikke så mye om, da...

Uten at jeg har veldig sterk mening om temaet :)

Skrevet

Jah, som du sikkert vet var dette programmet spillt inn i FJORD SOMMER OG HØST! Silje og Gaute ble sammen i FEBRUAR I ÅR 2008... Så at hun har blitt sammen med han under innspillingen av programmet er bullshit, og meg bekjent så er ikke mulig at de har tatt en innspilling før og etter at de ble sammen?

Skrevet

Om Gaute ble forelsket i Silje under innspillingen så er det ikke siljes feil at han kansje ikke gjorde jobben sin. De ble tross alt ikke sammen før et halv år SENERE, lenge lenge etter at vinneren av farmen var opp og avgjort...

men men, noen lever i virkeligheten andre bare gjennom TV!

Gjest minnah
Skrevet

Om Gaute ble forelsket i Silje under innspillingen så er det ikke siljes feil at han kansje ikke gjorde jobben sin. De ble tross alt ikke sammen før et halv år SENERE, lenge lenge etter at vinneren av farmen var opp og avgjort...

men men, noen lever i virkeligheten andre bare gjennom TV!

du store all verden..

Gjest heia unni
Skrevet

Fortell om når unni og sønn gikk over lik er du snill. For det kan jeg ikke huske har skjedd.

Klart at de ønsket seg videre begge to, men de har ikke gjort så mye stygt på den veien til finalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...