Gå til innhold

Unni i Farmen

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet
  heia unni skrev (På 10.4.2008 den 12.42):

Fortell om når unni og sønn gikk over lik er du snill. For det kan jeg ikke huske har skjedd.

Klart at de ønsket seg videre begge to, men de har ikke gjort så mye stygt på den veien til finalen.

De dolket jo Hugo i ryggen da.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

5

• trollemor;o)

3

• Katt-ja

2

• Shadow 650

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
  minnah skrev (På 10.4.2008 den 12.39):

du store all verden..

At du tar feil klarer du altså ikke å innrømme? Hva med å litt fakta før man sprer seg rundt med rykter?

Skrevet
  heia unni skrev (På 10.4.2008 den 12.42):

Fortell om når unni og sønn gikk over lik er du snill. For det kan jeg ikke huske har skjedd.

Klart at de ønsket seg videre begge to, men de har ikke gjort så mye stygt på den veien til finalen.

De dolket Hugo i ryggen Big time, nå var ikke Hugo min favoritt i det hele tatt... Men skittent spill er det vel ingen som liker, de er vel dem og hun forbaskade Ingunn som har spillt mest råttent i hele farmens historie...

Uansett så kunne Unni latt Torkel tatt feidene sine selv istedenfor å yppe opp under for sønnen sin...

Gjest minnah
Skrevet
  Mistera skrev (På 10.4.2008 den 12.46):

At du tar feil klarer du altså ikke å innrømme? Hva med å litt fakta før man sprer seg rundt med rykter?

Hva i alle dager går det av deg..

Jeg forstår at du tydeligvis har betydelige og inngående kunnskaper om Farmen, og jeg tråkket visst langt over grensen i mitt syn på melkespannholdekonkurransen. Uff.

Gjest fan-av-farmen
Skrevet
  Mistera skrev (På 10.4.2008 den 12.20):

Om Gaute ble forelsket i Silje under innspillingen så er det ikke siljes feil at han kansje ikke gjorde jobben sin. De ble tross alt ikke sammen før et halv år SENERE, lenge lenge etter at vinneren av farmen var opp og avgjort...

men men, noen lever i virkeligheten andre bare gjennom TV!

Hei Silje ;-)))

Det er klart det ikke tar seg ut å innrømme at dere hadde et forhold allerede under innspillingene.

AneM1365380603
Skrevet

Hun er ikke favoritten min, men jeg synes ikke hun har vært noe mer sleip enn mange andre der inne. Hun har vært heldig som har hatt støtte i sønnen sin. Det er nok greit å ha en å stole 100 % på. Det er jo ikke unaturlig at de to har lagt strategier.

Skrevet

Da er det noe jeg ikke har fått med meg... Hvordan har de "gått over lik" for å vinne farmen? Hva har de gjort som er verre enn det de andre evt. har gjort?

Skrevet
  D*lilith skrev (På 10.4.2008 den 12.44):

De dolket jo Hugo i ryggen da.

Hvordan? Jeg fulgte ikke så godt med på Farmen i starten. Ble først hekta for noen uker siden ;)

Skrevet
  fan-av-farmen skrev (På 10.4.2008 den 10.51):

Hvor rent har Silje spilt som har blitt sammen med programlederen i løpet av programmet?? Synes det virker lite redelig og nærmer seg juks. Hun kan ha fått foredeler av det. For eksempel at han så på henne hver gang han leste riktig svar da hun var i kunnskapskonkurranse med Ida.

Nei, nå må du gi deg da ;)

Jeg fulgte faktisk ekstra godt med på dette fordi jeg vet at de to er sammen nå, og jeg må si at jeg ikke oppdaga en eneste ting som skulle tilsi at Gaute favoriserte Silje. De ble ikke sammen før en god stund _etter_ at Farmen ble spilt inn.

Gjest D*lilith
Skrevet
  togli skrev (På 10.4.2008 den 13.58):

Hvordan? Jeg fulgte ikke så godt med på Farmen i starten. Ble først hekta for noen uker siden ;)

Torkil sa til Hugo at han skulle velge en annen,bare sånn at Hugo skulle jobbe for han da han var storbonde.

Men han valgte Hugo!

Skrevet
  minnah skrev (På 10.4.2008 den 11.56):

I melkespannkonkurransen i gårsdagens episode syntes jeg han stadig ba de andre rett opp armene - bortsett fra Silje. Hun bøyde også armene. Mulig det bare er kryssklipping og slik oppfordring til Silje ikke er blitt med i programmet, men det virket litt urettferdig.

Når det er sagt, er jeg glad for at hun vant :o)

Vigdis bøyde armene mye mer enn Silje og strengt tatt burde hun kanskje blitt diskvalifisert?

Skrevet
  D*lilith skrev (På 10.4.2008 den 14.01):

Torkil sa til Hugo at han skulle velge en annen,bare sånn at Hugo skulle jobbe for han da han var storbonde.

Men han valgte Hugo!

Men slikt er jo en del av det strategiske spillet! :-)

Skrevet
  D*lilith skrev (På 10.4.2008 den 14.01):

Men han valgte Hugo!

Men Farmen er jo en konkurranse. Man kan ikke stole på noen der inne. Man må jo legge strategier for å kunne vinne og dette var sikkert en av Torkels strategier. Jeg ville synes det var merkelig å ha et program som Farmen hvis alle skulle være ærlige og snakke sant hele tiden. Blir jo ingen konkurranse med spenning da...

Gjest D*lilith
Skrevet
  mij skrev (På 10.4.2008 den 14.02):

Men slikt er jo en del av det strategiske spillet! :-)

Men han løy jo til Hugo,og det var unødvendig.

Skrevet
  D*lilith skrev (På 10.4.2008 den 14.06):

Men han løy jo til Hugo,og det var unødvendig.

Der er jeg ikke enig, Farmen er et spill, og det er alle inneforstått med :-)

Gjest D*lilith
Skrevet
  togli skrev (På 10.4.2008 den 14.05):

Men Farmen er jo en konkurranse. Man kan ikke stole på noen der inne. Man må jo legge strategier for å kunne vinne og dette var sikkert en av Torkels strategier. Jeg ville synes det var merkelig å ha et program som Farmen hvis alle skulle være ærlige og snakke sant hele tiden. Blir jo ingen konkurranse med spenning da...

Men det blir ikke fair spill når man lyger heller,det var dårlig gjort.

Gjest D*lilith
Skrevet
  mij skrev (På 10.4.2008 den 14.08):

Der er jeg ikke enig, Farmen er et spill, og det er alle inneforstått med :-)

Vet det er et spill,men man trenger jo ikke å lyge da,han trengte ikke ha sakt noe i det hele tatt da.

Skrevet

Eg var delvis enig med deg inntil eg las resten av tråden, blei helt kvalm av å tenke på at den dusten av en programleder skulle meske seg i høyet med den flotte dama som Silje er.

Ellers hadde ho vært min soleklare favoritt, Ann Christin er jo "helt på trynet", maken til sutrebrok skal du leite lenge etter, bortskjemt skravlekjerring er det ho er.

Så da står eg (desverre) igjen med Unni, sjøl om eg er skeptisk til all den der kyssinga på sønnnen!

Det beste hadde vært om de avlyste hele programmet, fikk inn nye deltakere eller at huset brant ned!

Gjest fan-av-farmen
Skrevet
  Geir skrev (På 10.4.2008 den 14.12):

Eg var delvis enig med deg inntil eg las resten av tråden, blei helt kvalm av å tenke på at den dusten av en programleder skulle meske seg i høyet med den flotte dama som Silje er.

Ellers hadde ho vært min soleklare favoritt, Ann Christin er jo "helt på trynet", maken til sutrebrok skal du leite lenge etter, bortskjemt skravlekjerring er det ho er.

Så da står eg (desverre) igjen med Unni, sjøl om eg er skeptisk til all den der kyssinga på sønnnen!

Det beste hadde vært om de avlyste hele programmet, fikk inn nye deltakere eller at huset brant ned!

LOL

Gjest fan-av-farmen
Skrevet
  D*lilith skrev (På 10.4.2008 den 14.09):

Vet det er et spill,men man trenger jo ikke å lyge da,han trengte ikke ha sakt noe i det hele tatt da.

Enig, Hugo spurte ikke, det var han som sa at han ikke ville velge Hugo eller GeirO, og dermed sto de to på som helter med ukesoppdraget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...