Gå til innhold

Unni i Farmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det blir ikke fair spill når man lyger heller,det var dårlig gjort.

I en setting som Farmen, er det ikke så mange andre ting man kan gjøre enn å lyve, dersom målet er å komme til finalen. Alle deltagerne er forberedt på at de ikke kan stole på hverandre.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

5

• trollemor;o)

3

• Katt-ja

2

• Shadow 650

1

Mest aktive i denne tråden

ung mamma!:)
Skrevet

Reagerte på dette jeg også, at hun sa at de unge bare tenkte på seg og sitt...

Og for å si det sånn, de som KUN har tenkt på seg og sitt er vel Unni og Torkel.

De andre har vært litt sånn de er gla for at denne gange er det bare kvinner i finalen osv.. mens hun går rundt og er sur for at den enborne sønn ble slått ut av mere enn 3 jenter;)

Nårtid har du set at hun har gått rundt og vært så sur egentlig???og at Torkel løy en gang for hugo er vel ikke værre enn at mange av de andre har ødelagt ukesoppdraget osv.hun ene(husker ikke hva hun heter) stjal jo korn og løy alle rett opp i trynet at hun ikke hadde tatt det?var ikke det og gale da eller?jeg synest ingen av delene var gale fordi det er ett spill..men men...og det at unni og torkel har så nært forhold har kanskje med at han har vært veldig syk å gjøre?

Gjest trolline
Skrevet

Eg var delvis enig med deg inntil eg las resten av tråden, blei helt kvalm av å tenke på at den dusten av en programleder skulle meske seg i høyet med den flotte dama som Silje er.

Ellers hadde ho vært min soleklare favoritt, Ann Christin er jo "helt på trynet", maken til sutrebrok skal du leite lenge etter, bortskjemt skravlekjerring er det ho er.

Så da står eg (desverre) igjen med Unni, sjøl om eg er skeptisk til all den der kyssinga på sønnnen!

Det beste hadde vært om de avlyste hele programmet, fikk inn nye deltakere eller at huset brant ned!

ha-ha-ha Geir , du er en moroklump!

Skrevet

Men det blir ikke fair spill når man lyger heller,det var dårlig gjort.

For det er bare de to som har jugd der inne liksom??? Alle har vel gjort det..

Gjest D*lilith
Skrevet

For det er bare de to som har jugd der inne liksom??? Alle har vel gjort det..

Kanskje det ja....

Gjest Lady42
Skrevet

Har fulgt med på farmen og Unni og Torkel.

klarer dem ikke jeg...huff for noen ***.

Jeg hadde aldri hatt med moren min på reality tv....

da hadde jeg blitt flau.Torkel var jammen en stor mammagutt..

en gutt på 20 år.....uff blir kvalm jeg.og all den kyssinga som Unni dreiv med på han.man kan sanktens lure...

håper hu ryker først av de tre nå.

Heie Silje"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Har fulgt med på farmen og Unni og Torkel.

klarer dem ikke jeg...huff for noen ***.

Jeg hadde aldri hatt med moren min på reality tv....

da hadde jeg blitt flau.Torkel var jammen en stor mammagutt..

en gutt på 20 år.....uff blir kvalm jeg.og all den kyssinga som Unni dreiv med på han.man kan sanktens lure...

håper hu ryker først av de tre nå.

Heie Silje"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He,he, sønnen min på 10 år kan gjerne gi meg nattaklem men kun når ingen ser på. Tenke seg han og meg på reality-tv og jeg skulle klint meg innpå han. LOL

trollemor;o)
Skrevet

De dolket Hugo i ryggen Big time, nå var ikke Hugo min favoritt i det hele tatt... Men skittent spill er det vel ingen som liker, de er vel dem og hun forbaskade Ingunn som har spillt mest råttent i hele farmens historie...

Uansett så kunne Unni latt Torkel tatt feidene sine selv istedenfor å yppe opp under for sønnen sin...

Det hele er jo et spill og det vet alle som blir med. Hvis noen blir med i Farmen for å få nye gode venner så er de litt ute å kjøre.

trollemor;o)
Skrevet

Torkil sa til Hugo at han skulle velge en annen,bare sånn at Hugo skulle jobbe for han da han var storbonde.

Men han valgte Hugo!

genistrek spør du meg;o) Det er j et spill hvor det viktigste er å vinne.

trollemor;o)
Skrevet

Nei, tror ikke han sa ikke navnet hennes en eneste gang. Prøvde å følge med på akkurat det, siden de tydleigvis hadde noe på gang :-)

Når dte gjelder Vigdis kunne man jo se at hun virkleig prøvde å rette armene, men ikke klarte det.

Silje hadde strake armer hele tiden, mens vigdis sto som en krok hele tiden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg fikk tårer i øynene da Unni måtte gå, jeg ;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...