Gå til innhold

Leggetid

spiky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en på snart åtte og en på snart fire. De går opp for å ta kveldsstellet ca klokka 19 og pleier å lese/spille nintendo etc. fram til ca 19.30. De står opp ca halv sju.

Storesøstra på snart 11 legger seg klokka 21.00 og får ligge å lese fram til klokka 21.30. Står opp samtidig med småsøstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to minste på 4 og snart 7 deler rom, og legger seg en gang mellom 20 og 20.30, vanligvis. Det hender klokka kan bli 21 også, men det er sjelden. Hun på sanrt 7 ligger ofte lenge før hun sovner.

Han på snart 9 skal være i seng til 21, men ofte blir den 21.15 og 21.30.

De står opp ca 7 når det er skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er i seng rundt kl 21. 8-åringen sovner ganske fort etter lesing, ca 21 .30.

6-åringen er ekstremt b-menneske og kan ligge lysvåken til over 22.

Begge blir vekket ca 6.30-7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sønnen min på snart 7 legger seg litt før kl. 20, men det tar gjerne en god stund før han sovner. Men så lenge han så vidt klarer å stå opp om morgenen lar jeg ham ikke være lengre oppe.

Minstemann på snart 5 legger seg ca. 1945 og sovner på et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er 7,5 og 9,5 og vi går på badet kl. 20:15 når det er skole dagen etter. De får ligge og lese til kl. 21, den yngste sovner som regel før det for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa nærmer seg 9, og er i seng mellom 20:30 og 20:45 på hverdager. Ho står vanligvis opp litt over kl. 7. Da er ho trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner kveldsstellet rundt 19.00-19.15. De legger seg umiddelbart etter dette, men ofte suller de litt med sine ting en stund. Som regel er det stille i god tid før kl 20.00.

De er 4, 6 og 7 år og står opp mellom 06.00 og 06.20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Halv ni, samme alder.

Hender det blir ni, men prøver å tviholde på halv ni for å ha opplagte barn neste morgen.

I helgene får de være lenge oppe, og spretter da opp en time tidigere enn normalt uten problemer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 9 åring skal være i seng til 21 på hverdager. I helgene er vi litt mer fleksible, det hender kl. blir 22. Hun er også et b-menneske, så det er ikke alltid hun sovner før det har gått en tid etter dette. Da leker hun i senga, hører lydbok, tegner el.l. Ikke alltid vi oppdager det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...