Gå til innhold

FU: Vil DU gå med lusekofte etter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Synes du at lusekoftas "rykte" er ødelagt etter at Toska og Bhatti har brukt den gjentatte ganger?''

Nei, men 200 grams melkesjokolade er ikkje helt den samme etter Toska begynte å gnafse på den.

Når det gjelder lusekoftas tvilsomme rykte så er det mye mer til skade at Kjell Magne Bondeknøl & Gro Harlem Brutal har brukt de ved ymse anledninger!

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger det spørsmålet skal stilles jeg.

Gjest hva er vitsen123?
Skrevet

Hvor mange tåpelige spørsmål går det ann å stille???

Skrevet

Hvor mange tåpelige spørsmål går det ann å stille???

Åpenbart for mange.

Skrevet

Haha, egentlig litt morsomt. Jeg har en genser som jeg kommer til å bruke på kalde kvelder selv om jeg kanskje blir sett på som kriminell ;)

Skrevet

Jeg har aldri og kommer heller aldri til å bruke verken islender eller lusekofte, uavhengig av hvem som har brukt det eller ikke...

Skrevet

Det har jeg aldri brukt og kommer ikke til å bruke det heller, spesielt ikke etter dette.

Mrs. Wallace
Skrevet

Har ikke hatt på meg lusekofte siden en skitur tidlig på nittitallet engang, så jeg føler meg ikke så veldig berørt av den problemstillingen. ;o)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe lusekofte siden jeg var 12 tror jeg. Og så hadde jeg islender i tenårene. Men så var det slutt, jeg liker ikke ull.

Skrevet

Jeg ville ikke bli sett levende i ei lusekofte, verken før eller etter Toska sin. Så det, så.

Skrevet

Det er ikke noe antrekk jeg bruker i byen eller på jobb akkurat, men jeg

går i slike gensere annenhver helg vinteren gjennom. Har de liggende i leiligheten på fjellet og tar på meg raggsokker og lusekofte/genser med en gang jeg kommer dit. Ikke når jeg går på ski, men inne i leiligheten.

Skrevet

Hva er det med kriminelle og lusekofte egentlig? Det rett og slett oser: "Jeg-ifører meg-dette-helnorske-plagget-slik -jeg-ser-uforskammet-prektig-ut-og-da-vil-vel-ingen-jury-dømme-meg"

Har ikke lusekofte, men hadde jeg hatt det så hadde jeg brukt den når jeg hadde hatt behov for å bli tilgitt eller når jeg skulle ha jugd på meg en dårlig forklaring på noe som jeg burde ha dårlig samvittighet for.

trollemor;o)
Skrevet

Nei, jeg syns ikke lusekoftas rykte er ødelagt pga Toska.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...