Gå til innhold

Fu/ tips: katastrofefilmer og andre filmer

Anbefalte innlegg

Gjest Husker ikke alle
Skrevet

Hvilke katastrofefilmer har du sett på dvd?

Var den ok?

Har selv sett, Dantes Peak, Twister, SOS Titanic, Poseidon, Perfect Storm og en god del jeg ikke husker navnet på i farta og en gammel en jeg ikke kan huske navnet på i det hele tatt (blir brann i en høyblokk og så er det fest i toppetasjen, så må folk fires fra blokka til taket på blokka ved siden av i tau med huske)

Er veldig begeistret for slike filmer og ønsker tips om de jeg ikke har sett.

Andre spennende filmer du kan anbefale? (slike som "Open water" som virkelig er skremmende på en spesiell måte. Kanskje fordi jeg har haiskrekk :)

Skrevet

Første jeg kommer i hu er "Inferno i flammer". Kanskje ikke den nyeste, aner ikke om den er på DVD heller, men fryktelig skummel i sin tid :-)

Independence day? Alive?

Gjest noen filmer
Skrevet

En liste!!!!!!!!!!!!

Kuuuuult :)

Takk.

Kjøp noen og kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...