Gå til innhold

sende sms om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis folk ikke vil bli forstyrret av mobilen får de ha den på lysløs om natta. Jeg sender sms når det passer meg.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Bookworm

7

• morsan

5

• vanilje

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest jepp det gjør jeg
Skrevet

Jeg sender msn når det passer meg. Ikke mitt problem om folk har med seg mobilen på nattbordet uten å sette den på lydløs.

Skrevet

Vel... Det har vel hendt. Da gjerne natt til lørdag eller søndag og alltid med en viss promille i blodet. Vi snakker altså om den type sms som man innser i ettertid at man absolutt ikke burde ha sendt...

Men sånn til daglig sender jeg ikke sms om natta. :-) Om jeg får en sms om natta så gjør ikke det meg noe. Men avsender kan ikke forvente å få noe svar siden jeg da gjerne leser meldingen i halvsøvne og glemmer hele greia til dagen etter.

Gjest minnah
Skrevet

Nei, jeg pleier å gi meg etter ca halv 11 på kvelden. Så sent skriver jeg også bare til mine nærmeste. Folk jeg ikke kjenner så godt, får ikke meldinger av meg etter ca kl 21.

Føler det går en folkeskikk-grense rundt disse tidene :-)

Skrevet

Jeg sender msn når det passer meg. Ikke mitt problem om folk har med seg mobilen på nattbordet uten å sette den på lydløs.

Du kan da bare sende MSN, ikke veldig mange som har PC'en på nattbordet i hvert fall:-)

Gjest jepp det gjør jeg
Skrevet

Du kan da bare sende MSN, ikke veldig mange som har PC'en på nattbordet i hvert fall:-)

ha ha ha, sms selvfølgelig :)

takk :)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, bortsett fra på nyttårsaften. Og jeg synes det er en smule tankeløst å si at folk bør ha "vett nok" til å slå av eller sette mobilen på lydløs når de sover, hvis de vil være i fred.

For det er stadig flere som sier opp fasttelefonen, og kun har mobil. Da er dette den eneste måten å nå dem på, og mobilen bør være på i tilfelle en akutt situasjon oppstår og man MÅ få tak i dem. (Vi har ikke hatt fasttelefon på mange år, og det samme gjelder for mange vi kjenner. )

Det er mulig det går an å slå av meldingslyden uten å ha telefonen på lydløs, men her i huset ville neppe det ha vært noen god idé, for samboerens barn sender alltid sms "ring meg" i stedet for å ringe selv.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det gjør jeg ikke,men det gjør ikke noe om noen sender til meg,for jeg har tlf på lydløs om natten.

Skrevet

Nei, det pleier jeg ikke,- og har veldig sjelden fått melding på natta. Men det har vel noe med hvilke miljøer man er i,- de jeg sms'er med gjør ikke det om natta,- mens i de kretsene hvor det er vanlig, vennes man til å sette den på lydløs om man ikke vil forstyrres...

Ungene har den jo alltid på lydløs, hvilket er j*** irriterende når de har forlagt den og ikke husker hvor den er....

Skrevet

Nei, det pleier jeg ikke,- og har veldig sjelden fått melding på natta. Men det har vel noe med hvilke miljøer man er i,- de jeg sms'er med gjør ikke det om natta,- mens i de kretsene hvor det er vanlig, vennes man til å sette den på lydløs om man ikke vil forstyrres...

Ungene har den jo alltid på lydløs, hvilket er j*** irriterende når de har forlagt den og ikke husker hvor den er....

''Men det har vel noe med hvilke miljøer man er i,- de jeg sms'er med gjør ikke det om natta,- mens i de kretsene hvor det er vanlig, vennes man til å sette den på lydløs om man ikke vil forstyrres...''

Ikke sant?! :-)

Skrevet

Ja, jeg sender sms om natten. Men sender som regel til de jeg vet er sent oppe, eller jobber natten.

Sender en melding for å høre om de er klar for en kjas ;0)

Skrevet

Ja, jeg sender sms om natten. Men sender som regel til de jeg vet er sent oppe, eller jobber natten.

Og hva er en kjas? Jeg henger visst ikke med lenger.

Skrevet

Og hva er en kjas? Jeg henger visst ikke med lenger.

He, he, lokalt uttrykk kanskje..

Men det betyr en prat :0)

Skrevet

Hva er en kjas?

Skrevet

Hva er en kjas?

Hi,hi, en prat! :0)

Kjas, kjase = prat, prate..

Skrevet

Hi,hi, en prat! :0)

Kjas, kjase = prat, prate..

Hm? Å kjase med noe er da å mase og styre, er det ikke?

Skrevet

Hm? Å kjase med noe er da å mase og styre, er det ikke?

He, he, nei det betyr bare å ta en prat :0)

En koslig kjas :0)

Skrevet

hihi...

Fått noen av dem. ;-)

Ellers er de veldig kjekke når jeg er på jobb og kjeder meg om natta.

Noe helt annet. Hadde litt problemer på jobb i dag. På det meste hadde jeg 8 mannfolk inne hos meg som skulle løse problemet mitt. Endte med at jeg løste det slik jeg hadde sagt helt til å begynne med. :-) Men koselig likevel...Følte meg nesten populær et lite øyeblikk. :-)

Skrevet

ja, jeg kan finne på å sende om natta/ekstremt tidlig om morgenen. om folk våkner av det, eller føler seg tvungen til å svare, får det være deres problem. jeg er ikke den som tvinger dem til å ha mobilen på/i soverommet om natta ;) selv har jeg nesten aldri det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...