Gå til innhold

sende sms om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det ditt ansvar om vedkommende ikke har slått av lyden?

Nei, det får vel folk ta ansvar for selv, men av erfaring vet jeg at det er mange som ikke slår av lyden, og derfor er jeg forsiktig med å sende også.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Bookworm

7

• morsan

5

• vanilje

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Blikkboks
Skrevet

''Sender du sms til folk om natta?''

Nei

''Altså, til folk du vet sover.''

Absolutt ikke. Men om jeg syns det er en utrolig viktig beskjed vedkommende MÅ ha med en gang h*n våkner, gjør jeg det. Det har ikke skjedd hittil. Om det gjelder dødsfall, person syk, så ringer jeg.

''Tenker du da at folk har vett nok til å ikke ha på lyden på mobilen om natta eller vil du vente til morgenen.''

Jeg bestemmer over min mobil, og har den på nattbordet med lyden på, for at folk skal få tak i meg om noe VIKTIG skjer. Som jeg gjerne vil ha beskjed om kl.0200 f.eks. Du bestemmer ikke over hva som er mobilvett og ikke.

''Jeg tenker at sms kan folk selv bestemme når de vil evnt vil svare på.''

Da kan du sende en mail, syns jeg. Eller vente til dagen etter. Jeg syns det er uhøffelig og sende sms på natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...