Gjest ungmordd Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skal jeg da henvende meg til helsestasjon, eller min fastlege? Har forstått det slik at min fastlege automatisk blir babyens? Og om babyen blir syk på kvelden, så blir det legevakt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hendvend deg til fastlegen så lenge h*n er tilgjengelig. Deretter legevakten. Helsestasjonen driver først og fremst forebyggende virksomhet og ikke behandling. Helsestasjonen har dessuten ikke alltid lege til stedet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Helsestasjonen er i utgangspunktet for friske barn og ikke stedet å henvende seg hvis babyen er syk. Men mange steder kan du få veiledning pr. telefon hvis du ringer i åpningstiden. Ellers blir det fastlegen. https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ungmordd Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Helsestasjonen er i utgangspunktet for friske barn og ikke stedet å henvende seg hvis babyen er syk. Men mange steder kan du få veiledning pr. telefon hvis du ringer i åpningstiden. Ellers blir det fastlegen. https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do Blir min fastlege automatisk babyens fastlege da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Blir min fastlege automatisk babyens fastlege da? Ja, det ble i alle fall det hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Blir min fastlege automatisk babyens fastlege da? Tror det, men det er lenge siden jeg hadde noen baby. Du finner kanskje noe om det hvis du går inn på linken jeg ga deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Blir min fastlege automatisk babyens fastlege da? Ja, fastlegen din blir også babyens fastlege, automatisk! Men det kan jo fort gå et par uker før sykehuset får somlet seg til å sende papirene på at babyen i det hele tatt er født, over til legen din... Derfor kan det sikkert bli litt forklaring hvis du ringer, men det ordner dere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.