Gå til innhold

Kino

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg skal på kino med datteren min i morgen, hun er snart 18.

Noen gode forslag til en god film?

Hun vil absolutt at jeg skal bestemme hvilken film vi skal se sammen. Og jeg har null peiling på hvilken kino-filmer som er å anbefale.

Noen forslag?

Skrevet

Siste varg veum filmen?

Den står på ønskelista til meg og jr. på 16.

Skrevet

Jeg så den siste Varg Veum-filmen i går. Anbefales. Bra action, bra historie, noen scriptfeil selvfølgelig :-), og så er jo Trond Espen Seim passe lekker å se på da......

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg så den siste Varg Veum-filmen i går. Anbefales. Bra action, bra historie, noen scriptfeil selvfølgelig :-), og så er jo Trond Espen Seim passe lekker å se på da......

Han er kjempelekker!

*slafse*

Skrevet

Han er kjempelekker!

*slafse*

Ja, men altfor ung, kjekk og vellykket til å spille den litt loslitte og forfyllede Varg.

Skrevet

Ja, men altfor ung, kjekk og vellykket til å spille den litt loslitte og forfyllede Varg.

Jeg synes også han er i yngste laget.

Skrevet

Jeg synes også han er i yngste laget.

På mange måter er det en fordel å ikke ha lest bøkene. De har jo også endret mye av historiene, ikke bare Veum. Det ville ha vært utenkelig at bøkenes Varg kom i buksene på Pia Tjelta.

Mrs. Wallace
Skrevet

Han har ikke mye til felles med den Varg som er i bøkene, nei. Men akkurat i dette tilfellet er jeg villig til å se bort fra det, og heller se filmene som helt separate enheter fra bøkene. Litt mer sånn "inspirert av Staalesen", og that's it.

Skrevet

Eg har ikkje vært så ofte på kino i det siste men har sett tre gode (og ingen dårlige) og de kan anbefales:

This is England, Drageløperen og Du Levande.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...