Gjest annlovinda Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal på kino med datteren min i morgen, hun er snart 18. Noen gode forslag til en god film? Hun vil absolutt at jeg skal bestemme hvilken film vi skal se sammen. Og jeg har null peiling på hvilken kino-filmer som er å anbefale. Noen forslag? 0 Siter
tusseline Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Siste varg veum filmen? Den står på ønskelista til meg og jr. på 16. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg så den siste Varg Veum-filmen i går. Anbefales. Bra action, bra historie, noen scriptfeil selvfølgelig :-), og så er jo Trond Espen Seim passe lekker å se på da...... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg så den siste Varg Veum-filmen i går. Anbefales. Bra action, bra historie, noen scriptfeil selvfølgelig :-), og så er jo Trond Espen Seim passe lekker å se på da...... Han er kjempelekker! *slafse* 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Han er kjempelekker! *slafse* Ja, men altfor ung, kjekk og vellykket til å spille den litt loslitte og forfyllede Varg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ja, men altfor ung, kjekk og vellykket til å spille den litt loslitte og forfyllede Varg. Jeg synes også han er i yngste laget. 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg synes også han er i yngste laget. På mange måter er det en fordel å ikke ha lest bøkene. De har jo også endret mye av historiene, ikke bare Veum. Det ville ha vært utenkelig at bøkenes Varg kom i buksene på Pia Tjelta. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ja, men altfor ung, kjekk og vellykket til å spille den litt loslitte og forfyllede Varg. Han har ikke mye til felles med den Varg som er i bøkene, nei. Men akkurat i dette tilfellet er jeg villig til å se bort fra det, og heller se filmene som helt separate enheter fra bøkene. Litt mer sånn "inspirert av Staalesen", og that's it. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Eg har ikkje vært så ofte på kino i det siste men har sett tre gode (og ingen dårlige) og de kan anbefales: This is England, Drageløperen og Du Levande. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.