Gjest gjør alt for å hjelpe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kan en kiropaktor hjelpe et barn som leser sent? Mener å ha hørt det. Noen som vet noe om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg kjenner ikke til noe slikt og synes det høres merkverdig ut. Om lesevanskene skyldes en kraftig spenningshodepine, kan behandling hos kiropraktor underlette hodepinen og dermed de sekundære lesevanskene. Kiropraktor og fysioterepeut kan sikkert også bidra til å unerlette de muskel- og spenningsplagene som stress pga lese- og skrivevansker kan medføre. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vet ihvertfall av et barn som behandles med fysioterapeut pga lesevansker. Jeg har ikke helt fått grep om sammenhengen, men barnet har problemer med nakken som en følge av problemet med synet - og problemene med synet gir lesevansker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vet ihvertfall av et barn som behandles med fysioterapeut pga lesevansker. Jeg har ikke helt fått grep om sammenhengen, men barnet har problemer med nakken som en følge av problemet med synet - og problemene med synet gir lesevansker. Synsstress kan gi muskelspenninger i nakke, skuldre og rygg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seppo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ikke kiropraktor, men manuellterapeut tenker jeg, se www.kiss-kidd.no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.