Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det er så vanskelig å finne på noe til lørdagskos,noen som har ideer? Helst ikke pizza og lasange... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Spørs jo litt hvem som skal ha. Som kveldskos liker jeg/vi liker godt enkle tapas, dvs. god skinke og ost (gjerne manchego), oliven, aïoli, godt brød, en liten salat, og hva man ellers måtte finne på... Med god rødvin til 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering.... http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/24/516005.html 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering.... http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/24/516005.html Takk,det såg godt ut ja : ) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Noe av det beste jeg vet er det gode gamle ost&kjeks + rødvin. Men epler, druer og ananas til. :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Spørs jo litt hvem som skal ha. Som kveldskos liker jeg/vi liker godt enkle tapas, dvs. god skinke og ost (gjerne manchego), oliven, aïoli, godt brød, en liten salat, og hva man ellers måtte finne på... Med god rødvin til Takk,det skal være til hele familien : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Noe av det beste jeg vet er det gode gamle ost&kjeks + rødvin. Men epler, druer og ananas til. :-) Takk,det er jo godt ja : ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering.... http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/24/516005.html Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Kyllingsalat, gryterett, ost og kjeks, biff eller taco. 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet. *knegg* Det blir nok bedre når de flytter ut...;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet. Jeg også! Blandamat funker ikke her i huset ennå. *Sukk* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Kyllingsalat, gryterett, ost og kjeks, biff eller taco. Takk for tips : ) 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet. Ja, men kan dere ikke ha noe barnevennlig midt på dagen, og så ha voksenmat med vin rundt kl. 21.00 når ungene er i seng og/eller har fått vanlig kveldsmat? Små unger er vel ikke så glad i å sitte lenge til bords uansett? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ja, men kan dere ikke ha noe barnevennlig midt på dagen, og så ha voksenmat med vin rundt kl. 21.00 når ungene er i seng og/eller har fått vanlig kveldsmat? Små unger er vel ikke så glad i å sitte lenge til bords uansett? Joda, vi har ofte et voksenmåltid i helgene etter at barna har lagt seg. Men trodde trådstarter nå var ute etter mat til hele familien. Skal vurdere å prøve denne til et slik lørdagskos, ja . 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Joda, vi har ofte et voksenmåltid i helgene etter at barna har lagt seg. Men trodde trådstarter nå var ute etter mat til hele familien. Skal vurdere å prøve denne til et slik lørdagskos, ja . Det er godt mulig. Men greske småbarn spiser nok dette med god appetitt, vil jeg tro. Det er ikke sterk mat, og alt avhenger vel av hva de vennes til? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering.... http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/24/516005.html Oi, takk for det tipset - ser ut som det er midt i blinken her i huset (vel å merke blant de over 30...) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Bakt potet. Ja det er det lenge siden vi har hatt,takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.