Gå til innhold

Tips til lørdagskos.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er så vanskelig å finne på noe til lørdagskos,noen som har ideer?

Helst ikke pizza og lasange...

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs jo litt hvem som skal ha.

Som kveldskos liker jeg/vi liker godt enkle tapas, dvs. god skinke og ost (gjerne manchego), oliven, aïoli, godt brød, en liten salat, og hva man ellers måtte finne på... Med god rødvin til :)

Skrevet

Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering....

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/10/24/516005.html

Gjest D*lilith
Skrevet

Vi har forelsket oss i auberginegrateng, fant oppskriften på baksiden av Dagbladet. Den inneholder ikke kjøtt i det hele tatt, men er likevel mettende og smaker fantastisk. Jeg serverer den med et dryss av sånne salatstrimler som peppes drysser på pizzaen, gjerne også litt annet grønt ved siden av. Trenger ikke brød til. Og lokket, med ost som har smeltet i matfløte, er som fløyel etter gratinering....

Takk,det såg godt ut ja : )

Gjest minnah
Skrevet

Noe av det beste jeg vet er det gode gamle ost&kjeks + rødvin. Men epler, druer og ananas til. :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Spørs jo litt hvem som skal ha.

Som kveldskos liker jeg/vi liker godt enkle tapas, dvs. god skinke og ost (gjerne manchego), oliven, aïoli, godt brød, en liten salat, og hva man ellers måtte finne på... Med god rødvin til :)

Takk,det skal være til hele familien : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Noe av det beste jeg vet er det gode gamle ost&kjeks + rødvin. Men epler, druer og ananas til. :-)

Takk,det er jo godt ja : )

Gjest Elextra
Skrevet

Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet.

AneM1365380603
Skrevet

Kyllingsalat, gryterett, ost og kjeks, biff eller taco.

Skrevet

Sukk, jeg gleder meg til barna mine tolererer mat som hvor ingrediensene er blandet.

*knegg*

Det blir nok bedre når de flytter ut...;-)

Skrevet

Jeg også! Blandamat funker ikke her i huset ennå. *Sukk*

Gjest D*lilith
Skrevet

Kyllingsalat, gryterett, ost og kjeks, biff eller taco.

Takk for tips : )

Skrevet

Ja, men kan dere ikke ha noe barnevennlig midt på dagen, og så ha voksenmat med vin rundt kl. 21.00 når ungene er i seng og/eller har fått vanlig kveldsmat?

Små unger er vel ikke så glad i å sitte lenge til bords uansett?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, men kan dere ikke ha noe barnevennlig midt på dagen, og så ha voksenmat med vin rundt kl. 21.00 når ungene er i seng og/eller har fått vanlig kveldsmat?

Små unger er vel ikke så glad i å sitte lenge til bords uansett?

Joda, vi har ofte et voksenmåltid i helgene etter at barna har lagt seg. Men trodde trådstarter nå var ute etter mat til hele familien.

Skal vurdere å prøve denne til et slik lørdagskos, ja :).

Skrevet

Joda, vi har ofte et voksenmåltid i helgene etter at barna har lagt seg. Men trodde trådstarter nå var ute etter mat til hele familien.

Skal vurdere å prøve denne til et slik lørdagskos, ja :).

Det er godt mulig. Men greske småbarn spiser nok dette med god appetitt, vil jeg tro. Det er ikke sterk mat, og alt avhenger vel av hva de vennes til?

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, takk for det tipset - ser ut som det er midt i blinken her i huset (vel å merke blant de over 30...)

Gjest D*lilith
Skrevet

Bakt potet.

Ja det er det lenge siden vi har hatt,takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...