Gå til innhold

Rettetang (haster!)

Anbefalte innlegg

Gjest dollie de lux
Skrevet

Har noen tips om en god rettetang? Helst ikke kjempedyr.

Gjest elkjøp
Skrevet

Dra på elkjøp, kjøpte kjeramisk der for tre år siden, kostet 398,- fungerer helt fint. Merke har jeg ingen anelse om.

Det er ikke det vanskeligste kjøpet du gjør på egenhånd dette her.

Gjest Elextra
Skrevet

Dra på elkjøp, kjøpte kjeramisk der for tre år siden, kostet 398,- fungerer helt fint. Merke har jeg ingen anelse om.

''Det er ikke det vanskeligste kjøpet du gjør på egenhånd dette her.''

Hehe, nei det blir vel ikke helt som å kjøpe ny PC eller for den saks skyld bil! :)

Gjest dollie de lux
Skrevet

Nei, det er det nok ikke. Men enkelte tenger er vel bedre enn andre? Går det an å lage krøller med alle rettetenger?

Skrevet

Lurt at den ikke er så dyr, ja:

''Jentene har gått lei av den rette looken, nå er det in med litt krølleffekt. Ved hjelp av krølltang, tang med vippeeffekt eller hårruller kan du lett få til den populære beachlooken. ''

http://www.yeye.no/mote/article1657550.ece

Hilsen en som aldri har deltatt på "VM i flatt hår"! ;-) Plutselig ble jeg trendy, gitt;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jentene har gått lei av den rette looken, nå er det in med litt krølleffekt. Ved hjelp av krølltang, tang med vippeeffekt eller hårruller kan du lett få til den populære beachlooken. ''

Hilsen en som aldri har deltatt på "VM i flatt hår"! ;-) Plutselig ble jeg trendy, gitt;-)

Jeg som alltid har ønsket meg fall!

Men håret mitt har en merkelig tendens til å krølle seg når jeg vil det skal ligge flatt og være pinnerett når jeg prøver å få til en stilig rufselook.

* sukk *

Gjest dollie de lux
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en tang man kan lage krøller med. Mitt hår er forresten så glatt i utgangspunktet at det er vanskelig å få noe særlig krøller i det. Men jeg har vært så dum å stripe håret, noe som har ført til tørre tupper. Derfor vil jeg ha en rettetang til å samle tuppene med. :-)

Skrevet

Nei, det er det nok ikke. Men enkelte tenger er vel bedre enn andre? Går det an å lage krøller med alle rettetenger?

''Går det an å lage krøller med alle rettetenger?''

Nå er jeg inne på et tema jeg ikke kan noe som helst om, men jeg trodde poenget med en rettetang var nettopp _ikke_ å få krøller?!

AneM1365380603
Skrevet

De selger en type på Elkjøp med mange deler i. Den kan både rette ut håret og lage diverse typer krøll. Jeg tror den kosta ca 300 kr. Det er en lilla pakning. Datteren min er veldig fornøyd med den.

AneM1365380603
Skrevet

Frisøren laget nydelige krøller på meg ved hjelp av rettetang :)

Gjest dollie de lux
Skrevet

''Går det an å lage krøller med alle rettetenger?''

Nå er jeg inne på et tema jeg ikke kan noe som helst om, men jeg trodde poenget med en rettetang var nettopp _ikke_ å få krøller?!

I utgangspunktet ja. Men det skader ikke å ha flere muligheter! :-)

Gjest dollie de lux
Skrevet

Frisøren laget nydelige krøller på meg ved hjelp av rettetang :)

Jeg har også sett frisører gjøre det. Men de bruker gjerne dyre og mer profesjonelle tenger, gjør de ikke?

Gjest dollie de lux
Skrevet

De selger en type på Elkjøp med mange deler i. Den kan både rette ut håret og lage diverse typer krøll. Jeg tror den kosta ca 300 kr. Det er en lilla pakning. Datteren min er veldig fornøyd med den.

Takk for tips!

Skrevet

Jeg som alltid har ønsket meg fall!

Men håret mitt har en merkelig tendens til å krølle seg når jeg vil det skal ligge flatt og være pinnerett når jeg prøver å få til en stilig rufselook.

* sukk *

Ja, det er ikke alltid håret er medgjørlig, nei;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har også sett frisører gjøre det. Men de bruker gjerne dyre og mer profesjonelle tenger, gjør de ikke?

Jeg tror det går mer på teknikk enn tang. Hun tok tanga i spiral nedover på håret mitt.

Skrevet

Ei jeg kjenner har kjøpt en rettetang via frisøren sin. Den kostet 1700kr tror jeg, men hun sier at alt annet bare er noe fjas. Hun har ikke ekstremt kraftige krøller heller.

candyqueen_83
Skrevet

Bestill lookfantastic sin egen rettetang. Den er kjempegod. Og du får den rett i posten inkl. toll osv for rett over 500 kr.

candyqueen_83
Skrevet

Takk for tips!

Vi har en sånn også, men syns ikke den er i nærheten av de mer proffe. Må glatte over mange ganger for å få det ordentlig rett.

candyqueen_83
Skrevet

Bestill lookfantastic sin egen rettetang. Den er kjempegod. Og du får den rett i posten inkl. toll osv for rett over 500 kr.

Nå så jeg på siden deres at den ikke er inne lenger. Vet ikke om den kommer tilbake senere.

Skrevet

Har hatt en fra Philips til ca kr 500 i flere år, regulerbar temp. Nå ble det jo aldri til at jeg regulerte tempen, da :)

Nevnte tang gikk i gulvet lille julaften, og som nødløsning kjøpte jeg en til kr 99,- på Expert. Tror den heter "Princess" ellerno. Den er litt smalere enn den jeg hadde, har bare én temp, og er _akkurat_ like god :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...