Gå til innhold

Treningssykkel hjemme, hvor lenge trener man?

Anbefalte innlegg

Gjest Nettopp kjøpt ny sykkel :)
Skrevet

Dere som har ergometersykkel eller treningsapparat hjemme, hvor ofte bruker dere dem? Og hvor hardt trener dere?

Skrevet

Tja, det var det du... I gode perioder sykler jeg to ganger i uka, en halvtimes tid hver gang så svetten spruter.

I mindre gode perioder står den på stas.

Gjest Nettopp kjøpt ny sykkel :)
Skrevet

Hehe, er redd for at den skal stå på stas jeg også :)

Men en halvtime om gangen hørtes overkommelig ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, er redd for at den skal stå på stas jeg også :)

Men en halvtime om gangen hørtes overkommelig ut.

Bare et tips, om svaret var til Lillemus bør du legge det under hennes innlegg, slik at hun får det opp blant svarene sine.

Skrevet

Jeg pleier sykle 1/2 time hver dag. Da har jeg den på over middels tyngde. Det er drit kjipt å sykle..Men har den forann tv, så det hjelper litt..Etter å ha syklet, stepper jeg, og trener på gulvet. Soon sommer nå.....

Skrevet

hehe ;) Min blir brukt hver dag.....som klesstativ. Jeg sykler ca ti min to ganger i uken. Normalt ville det vært en halv time flere ganger i uken.

Gjest Elextra
Skrevet

hehe ;) Min blir brukt hver dag.....som klesstativ. Jeg sykler ca ti min to ganger i uken. Normalt ville det vært en halv time flere ganger i uken.

''Min blir brukt hver dag.....som klesstativ.''

LOL. Av lignende grunn har jeg ikke anskaffet meg en treningssykkel, selv om jeg stadig innbiller meg at jeg ville trent mer om jeg hadde en.

Skrevet

''Min blir brukt hver dag.....som klesstativ.''

LOL. Av lignende grunn har jeg ikke anskaffet meg en treningssykkel, selv om jeg stadig innbiller meg at jeg ville trent mer om jeg hadde en.

Jamen de er fine å henge klær på! :-)

Skrevet

Jeg bruker min rett så mye ( prøver å gå ned i vekt) stortsett hver dag i 40 minutter.

candyqueen_83
Skrevet

Kjøpte sykkel i januar. Brukte den nesten hver dag i to-tre uker, og så var det slutt gitt :P

Skrevet

Jamen de er fine å henge klær på! :-)

enig ;-) veska mi henger godt på den sykkelen :-)

Skrevet

Hehe. Det henger klær på min også :)

Skrevet

Hehe. Det henger klær på min også :)

Det er jo fint at den gjør _noe_ nytte for seg i det minste ;)

Skrevet

akkurat fått tredemølle. trener minimum 30 min om gangen. Kanskje en 2-3 ganger i uka. spørs litt. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...