Gå til innhold

Vanlig med utslett på 5 uker gammel baby?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi alle husker hvor klønete vi selv kunne være med først baby ;)

Åhh, godt å høre! Skal prøve å huske på det selv! Ikke minst for å lære noe før nestemann evt kommer, men også for å være litt ydmyk overfor andre "kløner" jeg kanskje kan hjelpe i fremtiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

29

• hidi, the scorpion

10

• pekkaline

9

• jubalong70

3

Jeg hadde heller ikke for mitt bare liv turt å ta noe bilde, nei;)

Men ledd hadde jeg ;)))

Det gjorde jeg også, og det skal jeg nok gjøre i lange tider:-) For selv om det ikke blei noen forevigelse i form av et bilde, blir det nok ikke glemt med det første...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 - 3 uker??! Stakkars vesenet mitt da! Vel, det er vel jeg som synes det er værst kanskje... He he. Førstegangsmamma jo... ;-)

Jeg husker når min første fikk det. Jeg syntes det var så synd, for hun var jo så mye finere uten :)

Vel, siden har så og si alle babyene jeg kjenner hatt en periode med slikt hormonutslett - og alle har vært utrolig nydelige :)

Og bare så det er sagt, ungen kjenner ikke noe til det. Det gjør ikke vondt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, utrolig hvordan en kvinnehjerne fungerer altså! Er nemlig ganske sikker på at det ikke var det samboeren min tenkte da han stod der dekket av babybæsj:-) Var akkurat sånn det så ut her på morgenen også! Vaskemaskin, tørketrommel, gulvet, stellebordet, veggen, samboeren, ALT, var fult av bæsj:-/

Og jeg tittet på fugene mellom flisene sist jeg var på badet:-) De ser ikke ut til å ha tatt noen skade her heller!

Merkelig forresten, at de bittesmå rompene kan fyre av sånne utrolige eksplosjoner! Ikke rart disse små må trykke i en evighet for å bygge opp slikt trykk:-)

Ja, av og til tenker en helt irrasjonelt.

Jeg krasjet jo i påska (har fortalt om det her) - og den tanken som for gjennom hodet sekundet før det smalt, var:

"Å, skal si den bilen foran meg var blank og fin, i motsetning til vår som absolutt trenger en vask!"

Sola skinte så fint i den sorte bilen foran meg, skjønner du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker når min første fikk det. Jeg syntes det var så synd, for hun var jo så mye finere uten :)

Vel, siden har så og si alle babyene jeg kjenner hatt en periode med slikt hormonutslett - og alle har vært utrolig nydelige :)

Og bare så det er sagt, ungen kjenner ikke noe til det. Det gjør ikke vondt i det hele tatt.

Så hun merker det ikke altså? Det var jo godt for et mammahjerte å høre!

Virker som om det slipper taket litt nå forresten, det er ikke like rødt som det var, og sprer seg ikke mer virker det som...

Har tenkt sånn jeg også, at det er synd med disse prikkene, for det er liksom det første andre legger merke til, også går de kanskje glipp av hvor utrolig vakker hun er! Men for mamma og pappa er hun like nydelig uansett da:-)

Stedatteren min på 11 var derimot litt mer skeptisk, da hun kom til oss om fredagen:-) Ikke like stas med prikkete baby nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av og til tenker en helt irrasjonelt.

Jeg krasjet jo i påska (har fortalt om det her) - og den tanken som for gjennom hodet sekundet før det smalt, var:

"Å, skal si den bilen foran meg var blank og fin, i motsetning til vår som absolutt trenger en vask!"

Sola skinte så fint i den sorte bilen foran meg, skjønner du :-)

He he he:-)

Jeg tør å le, siden jeg regner med at du ikke hadde fleipet med det her inne hvis noen hadde blitt skadet...

Leste ikke innlegget ditt i påsken jeg, de to - tre første ukene med jenta mi gjorde jeg ikke veldig mye annet enn å amme, sove og bytte bleier kan du si!

Blei ikke akkurat noen fin påske for dere da kanskje?

Men det er jo godt du veit å sette pris på en ren bil og litt solskinn da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun merker det ikke altså? Det var jo godt for et mammahjerte å høre!

Virker som om det slipper taket litt nå forresten, det er ikke like rødt som det var, og sprer seg ikke mer virker det som...

Har tenkt sånn jeg også, at det er synd med disse prikkene, for det er liksom det første andre legger merke til, også går de kanskje glipp av hvor utrolig vakker hun er! Men for mamma og pappa er hun like nydelig uansett da:-)

Stedatteren min på 11 var derimot litt mer skeptisk, da hun kom til oss om fredagen:-) Ikke like stas med prikkete baby nei...

Det husker jeg med lillebroren min også :)

Neida, babyen kjenner ingenting, og det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...