Gå til innhold

Liftgardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er liftgardiner helt ut nå?

Jeg er på jakt etter liftgardiner til kjøkkenet (har i hemmelighet begynt å male vinduskarmer mens min kjære er borte i helga) - men det er jo helt vanvittig dårlig utvalg!!!!!

Har vært på Princess, KID og Jysk.

hva slags andre butikker har liftgardiner?

Vinduene er smale, så jeg må har dem i bare 100 cm bredde.

Skrevet

Jeg trodde det var in som bare det jeg? Merkelig at de ikke hadde noe der du har vært. Sjekk skeidar kanskje? Spar-kjøp?

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikea har i hvert fall liftgardiner.

Ellers går det jo an å sy dem. Hvis man gidder. ;o)

Skrevet

Interiørland og Bohus pleier å ha en del liftgardiner, hvis du har noen av butikkene i nærheten. Jeg må også ha 100 cm og syns alltid det er flere av de større gardinene.

Skrevet

Jeg trodde det var in som bare det jeg? Merkelig at de ikke hadde noe der du har vært. Sjekk skeidar kanskje? Spar-kjøp?

Skeidar burde jeg jo vært hos i dag - da jeg var på Sørlandssenteret.... Skal i hvertfall ringe dit i morgen.

Sparkjøp vil jeg også prøve - skal til byen en tur i morgen.

Hadde vært så utrolig moro å finne gardiner og hengt dem opp i helga - som overraskelse!

Skrevet

Skeidar burde jeg jo vært hos i dag - da jeg var på Sørlandssenteret.... Skal i hvertfall ringe dit i morgen.

Hadde vært så utrolig moro å finne gardiner og hengt dem opp i helga - som overraskelse!

Du og fra sørlandet :0)

Skrevet

Ikea har i hvert fall liftgardiner.

Ellers går det jo an å sy dem. Hvis man gidder. ;o)

Finnes ikke IKEA på Sørlandet - dessverre, dessverre :-( Kommer i 2009 - men jeg skal ha dem i morgen!!!!!!!!

Å sy dem er dødfødt for ei klure som meg :-(

Skrevet

Interiørland og Bohus pleier å ha en del liftgardiner, hvis du har noen av butikkene i nærheten. Jeg må også ha 100 cm og syns alltid det er flere av de større gardinene.

Tror ikke det finnes noe Interiørland i Kristiansand - men Bohus har vi.

At ikke jeg tenkte på Bohus og Skeidar i dag.....!

Ja - veldig dårlig utvalg i 100 cm.... Bare ensfargede i natur, rodt, blått og grønt i litt løst linstoff fant jeg på Princess. Tenkte meg noen litt strammere, gjerne med litt mønster på....

Skrevet

Du og fra sørlandet :0)

Å jada - æ æ fra kristjansand, ved du!

Skrevet

Å jada - æ æ fra kristjansand, ved du!

Så gaoslig ;0)

Skrevet

Så gaoslig ;0)

*gaoslig* ???

Du ekke fra byen, du?

*s*

"Kooslig" siår æ!

Skrevet

*gaoslig* ???

Du ekke fra byen, du?

*s*

"Kooslig" siår æ!

Litt lengre opp i landet!

Mi sei au koslig ;0)

Skrevet

Litt lengre opp i landet!

Mi sei au koslig ;0)

Kvinnelig ordfører?

Hvis det er i Vest-Agder, tror jeg jeg plasserer deg :-)

Vi er jo noen få ekslusive sørlendinger her på DOL da!

Skrevet

Kvinnelig ordfører?

Hvis det er i Vest-Agder, tror jeg jeg plasserer deg :-)

Vi er jo noen få ekslusive sørlendinger her på DOL da!

Du plaserer meg rett! :0)

Sitter her mellom alle menighetene ;0)

Skrevet

Du plaserer meg rett! :0)

Sitter her mellom alle menighetene ;0)

Hi, hi!

Mye bra med menighetene, men selvsagt også ting som ikke er bra....

Har dere noen gardinbutikker der oppe da?

Skrevet

Ja så gøy å overraske slik! Håper du finner dem da slik at alt er klart til han kommer. Flink du :)

Skrevet

Hi, hi!

Mye bra med menighetene, men selvsagt også ting som ikke er bra....

Har dere noen gardinbutikker der oppe da?

Det ligger jo to malerbutikker her, de har mye gardiner og stoff,mener de har lift også..

Ellers blir det vel interiør butikkene, men de syr vel på bestilling, så da må du jo vente en stund...

Skrevet

Det ligger jo to malerbutikker her, de har mye gardiner og stoff,mener de har lift også..

Ellers blir det vel interiør butikkene, men de syr vel på bestilling, så da må du jo vente en stund...

Irriterer meg at jeg ikke tenkte på andre butikker i dag..... Hm....

Har ikke tid til å vente på at de blir sydd, nei.

Skrevet

Åhlens har.

Søren og. Gikk jo forbi Åhlens i dag - tenkte ikke at de hadde gardiner...

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...