Gå til innhold

Liftgardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville tatt meg tiden det tok å bestille på prinscess,de har ett stort utvalg hos kirch,bare spør etter så får du se bøkene de har liggende under disken.

Her kan du velge og vrake,evt.finne ditt eget stoff,er absolutt verdt det.

Har selv kjøpt rullegardiner og er storfornøyd,jeg trenger ikke gardiner da,de ble fin med avslutning og mønstret(litt)stoff,men her kan du jo velge og vrake i det uendelige.

Det blir nett som du vil.

Anbefales,men det koster litt da,men det er jo en innvestering.

Skrevet

Ville tatt meg tiden det tok å bestille på prinscess,de har ett stort utvalg hos kirch,bare spør etter så får du se bøkene de har liggende under disken.

Her kan du velge og vrake,evt.finne ditt eget stoff,er absolutt verdt det.

Har selv kjøpt rullegardiner og er storfornøyd,jeg trenger ikke gardiner da,de ble fin med avslutning og mønstret(litt)stoff,men her kan du jo velge og vrake i det uendelige.

Det blir nett som du vil.

Anbefales,men det koster litt da,men det er jo en innvestering.

Nei - det er ikke for meg - jeg orker ikke legge så mye energi ned i gardiner.

Tol en runde til i dag, og havnet tilbake på Princess. Fant ut at jeg kunne bruke 120 cm likevel, de stikker utenfor karmen 5-6 cm - men jeg tror det blir bra.

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Nei - det er ikke for meg - jeg orker ikke legge så mye energi ned i gardiner.

Tol en runde til i dag, og havnet tilbake på Princess. Fant ut at jeg kunne bruke 120 cm likevel, de stikker utenfor karmen 5-6 cm - men jeg tror det blir bra.

Utenfor karmen? Har du liftgardinene utenfor vinduskarmen? Kan da umulig være pent.

Skrevet

Utenfor karmen? Har du liftgardinene utenfor vinduskarmen? Kan da umulig være pent.

Hun dama i butikken mente at det var bedre å ha dem litt utenfor enn litt innenfor.

Jeg har liftgardiner på 100 cm i loftstua, så jeg vet hvordan det er. OK, men tror faktisk det blir finere med 120 cm.

Skal si i fra her :-)

Men du - det var en liten rund plastknott sammen med skruene som jeg ikke skjønner hva jeg skal bruke til.... Vet du det?

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Hun dama i butikken mente at det var bedre å ha dem litt utenfor enn litt innenfor.

Jeg har liftgardiner på 100 cm i loftstua, så jeg vet hvordan det er. OK, men tror faktisk det blir finere med 120 cm.

Skal si i fra her :-)

Men du - det var en liten rund plastknott sammen med skruene som jeg ikke skjønner hva jeg skal bruke til.... Vet du det?

Mener du utenfor selve den tykke vinduskarmen? Slik at hvis de hadde vært noen cm. lengre, hadde de "dekket veggen" også?

Hmmm, plastdings? Var det mange? Det er ikke en slik du skal skru fast i karmen for å surre tråden rundt når du vil holde gardinene oppe?

Skrevet

Mener du utenfor selve den tykke vinduskarmen? Slik at hvis de hadde vært noen cm. lengre, hadde de "dekket veggen" også?

Hmmm, plastdings? Var det mange? Det er ikke en slik du skal skru fast i karmen for å surre tråden rundt når du vil holde gardinene oppe?

Jo, det stemmer - det var til å surre tråden på. Var på besøk hos min søster og hun hadde samme type gardiner med samme plastdings :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...