Gå til innhold

Tåfis lukt..

Anbefalte innlegg

Icora Panter
Skrevet

Hei!

Noen som har et bra tips på hvordan og få vekk "inngrodd" tåfis lukt i sko??

Skrevet

Putt de i fryseren en uke

Men hva da med fryseren? ;-)

Skrevet

Men hva da med fryseren? ;-)

Den må ristes på hodet etterpå ;)

Skrevet

Må tåfislukta ristes på hodet???

*s*

Skrevet

Oi! Jeg burde ha giftet meg med Sterke-Anton eller hva han het han i Pippi, for fryser'n er på 400 liter;-)

Skrevet

Må tåfislukta ristes på hodet???

*s*

Trodde det var maskinen hun var bekymret for hehe, haha jada, man må riste skoa godt etterpå da? Jeg har støvsuget dem jeg. Det enkle er ofte det beste ;)

Skrevet

Oi! Jeg burde ha giftet meg med Sterke-Anton eller hva han het han i Pippi, for fryser'n er på 400 liter;-)

For ikke å snakke om alle de kiloene med kjøtt man må fjerne først. ...Pffff ;)

Skrevet

For ikke å snakke om alle de kiloene med kjøtt man må fjerne først. ...Pffff ;)

Sterke ADOLF!!! Ah - endelig kom jeg på det!! :-)

Han kan kanskje spise opp alt kjøttet før han rister?

Mrs. Wallace
Skrevet

Fryseren er et godt tips: Pakk dem inn i en plastpose og la dem ligge et døgn i fryseren.

Ellers får du kjøpt sånne luktfjerner-plastkuler til å legge i skoene. De har størrelse omtrent som en ping-pong-ball og fåes bl.a i sportsbutikker.

Skrevet

Sterke ADOLF!!! Ah - endelig kom jeg på det!! :-)

Han kan kanskje spise opp alt kjøttet før han rister?

Det skulle vært en sånn tele-tjeneste. Ring sterke Adolf når tåfisen skal bort ;)

Skrevet

Det skulle vært en sånn tele-tjeneste. Ring sterke Adolf når tåfisen skal bort ;)

Ja!! :-D

Icora Panter
Skrevet

Fryseren er et godt tips: Pakk dem inn i en plastpose og la dem ligge et døgn i fryseren.

Ellers får du kjøpt sånne luktfjerner-plastkuler til å legge i skoene. De har størrelse omtrent som en ping-pong-ball og fåes bl.a i sportsbutikker.

Tusen takk :) Skoene er altfor godt bevart til å kaste (Pen sko jeg bruker på jobb) Da prøver jeg fryser ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...