Icora Panter Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Hei! Noen som har et bra tips på hvordan og få vekk "inngrodd" tåfis lukt i sko?? 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Putt de i fryseren en uke Men hva da med fryseren? ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Men hva da med fryseren? ;-) Den må ristes på hodet etterpå 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Den må ristes på hodet etterpå Må tåfislukta ristes på hodet??? *s* 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Den må ristes på hodet etterpå Oi! Jeg burde ha giftet meg med Sterke-Anton eller hva han het han i Pippi, for fryser'n er på 400 liter;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Må tåfislukta ristes på hodet??? *s* Trodde det var maskinen hun var bekymret for hehe, haha jada, man må riste skoa godt etterpå da? Jeg har støvsuget dem jeg. Det enkle er ofte det beste 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Oi! Jeg burde ha giftet meg med Sterke-Anton eller hva han het han i Pippi, for fryser'n er på 400 liter;-) For ikke å snakke om alle de kiloene med kjøtt man må fjerne først. ...Pffff 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 For ikke å snakke om alle de kiloene med kjøtt man må fjerne først. ...Pffff Sterke ADOLF!!! Ah - endelig kom jeg på det!! :-) Han kan kanskje spise opp alt kjøttet før han rister? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Fryseren er et godt tips: Pakk dem inn i en plastpose og la dem ligge et døgn i fryseren. Ellers får du kjøpt sånne luktfjerner-plastkuler til å legge i skoene. De har størrelse omtrent som en ping-pong-ball og fåes bl.a i sportsbutikker. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Sterke ADOLF!!! Ah - endelig kom jeg på det!! :-) Han kan kanskje spise opp alt kjøttet før han rister? Det skulle vært en sånn tele-tjeneste. Ring sterke Adolf når tåfisen skal bort 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det skulle vært en sånn tele-tjeneste. Ring sterke Adolf når tåfisen skal bort Ja!! :-D 0 Siter
Icora Panter Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Fryseren er et godt tips: Pakk dem inn i en plastpose og la dem ligge et døgn i fryseren. Ellers får du kjøpt sånne luktfjerner-plastkuler til å legge i skoene. De har størrelse omtrent som en ping-pong-ball og fåes bl.a i sportsbutikker. Tusen takk Skoene er altfor godt bevart til å kaste (Pen sko jeg bruker på jobb) Da prøver jeg fryser 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.