nicky Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tenkte å bestille på taylorshoes, tar det lang tid å få de, og hva koster det totalt for et par (voksen/barn)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi kjøpte i fjor sommer og det tok vel ca 1 uke før vi fikk dem. Vi måtte også fortolle dem, da vi kjøpte mange par (sammen med naboer). Hvor mye vi betalte pr. par husker jeg ikke, men kursen er på under 5 kr pr dollar, så da kan du sikkert regne det ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du kan få mine! Drittsko, som er totalt oppskrytt! Kjøp heller Echo sandaler eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har bestilt derfra flere ganger, og med ett unntak har det tatt sju-åtte dager. Cayman koster 30 for voksen og 25 for barn, porto er 15 dollar, så 45/40 dollar totalt, eller omtrent 230/200 nok. Det lønner seg å bestille ett og ett par siden du da kommer under tollgrensa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicky Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har bestilt derfra flere ganger, og med ett unntak har det tatt sju-åtte dager. Cayman koster 30 for voksen og 25 for barn, porto er 15 dollar, så 45/40 dollar totalt, eller omtrent 230/200 nok. Det lønner seg å bestille ett og ett par siden du da kommer under tollgrensa. Men er ikke 200 kr den magiske grensa for å slippe toll, eller tar de ikke med selve utgiftene til forsendelsen. Altså er det bare prisen på skoene som teller for tollen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Men er ikke 200 kr den magiske grensa for å slippe toll, eller tar de ikke med selve utgiftene til forsendelsen. Altså er det bare prisen på skoene som teller for tollen? Grensa er 200 NOK i vareverdi, altså uten porto. Dersom du må betale moms regnes det av total pris inkludert porto. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.