Gå til innhold

Norsk kvinnelig skuespiller

Anbefalte innlegg

Gjest LizaLobec
Skrevet

Her om dagen så jeg en skuespiller. Jeg kan ikke få henne ut av hodet, for jeg husker ikke hvor jeg har henne fra. Har ikke så mye å gå på. Hun er (tror jeg) mellom 25 og 30 år, blond, store øyne og litt kraftig munn. Hun er lett gjenkjennelig pga øynene. Noen her som kan gjette hvem jeg mener? Jeg tror at hun har vært med i en film eller to i løpet av 2006/2007.

Skrevet

I hvilken sammeheng så du henne da? Vet du at det er en skuespiller? Jeg begynte nemlig å tenke på Bertine Zetliz når du kommenterte øynene...

Skrevet

Enten Ane Dahl Torp eller.... Åh, jeg tenker veldig på en skuespiller som ser ut slik du beskriver, men klarer bare ikke å komme på navnet. Hun er sånn passe kjent og har vel spilt i et par-tre filmer. Vet ikke om hun har hatt hovedrolle i film før, noe Ane Dahl Torp har, men iallefall flere mindre roller.

Må tenke litt til her....

Gjest LizaLobec
Skrevet

I hvilken sammeheng så du henne da? Vet du at det er en skuespiller? Jeg begynte nemlig å tenke på Bertine Zetliz når du kommenterte øynene...

Nei, det er ikke Bertine. Hun er mye "rundere i kantene" enn henne. Så henne i en åpen barnehage jeg går i av og til. :)

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Enten Ane Dahl Torp eller.... Åh, jeg tenker veldig på en skuespiller som ser ut slik du beskriver, men klarer bare ikke å komme på navnet. Hun er sånn passe kjent og har vel spilt i et par-tre filmer. Vet ikke om hun har hatt hovedrolle i film før, noe Ane Dahl Torp har, men iallefall flere mindre roller.

Må tenke litt til her....

Ja, akkurat. Mener ikke Ane Dahl Torp, men en som er litt mindre kjent. Ååå, håper at du kommer på det. :)

candyqueen_83
Skrevet

ÅÅ, tror jeg vet hvem du mener.. Hmm.. tenke

candyqueen_83
Skrevet

Henriette Steenstrup mener jeg.. Riktig?

Skrevet

Ja, akkurat. Mener ikke Ane Dahl Torp, men en som er litt mindre kjent. Ååå, håper at du kommer på det. :)

Det kan være den samme vi tenker på og jeg tenker så det knaker, men kommer ikke på det! Hun har skulderlangt hår og jeg ser henne for meg i en rolle der hun ser helt utkjørt ut (sminke utover ansiktet, bustete hår, full?)... Dæven, nå får jeg sikkert ikke sove i natt ;)

To andre jeg kommer på i farta er Berte Rommetveit og Jasmin Aasland. Det er ingen av dem?

Gjest LizaLobec
Skrevet

Henriette Steenstrup mener jeg.. Riktig?

Nei, dessverre. :-( Hun jeg mener har en litt mykere munn.

Skrevet

Er det ho som spilte "med hodet over vannet" ? Men det er noen år siden, og ho er kanskje eldre også?

Skrevet

Nei, dessverre. :-( Hun jeg mener har en litt mykere munn.

Jeg er nesten 100 % sikker på at vi tenker på den samme. "mykere munn" osv..stemmer på en prikk..

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Det kan være den samme vi tenker på og jeg tenker så det knaker, men kommer ikke på det! Hun har skulderlangt hår og jeg ser henne for meg i en rolle der hun ser helt utkjørt ut (sminke utover ansiktet, bustete hår, full?)... Dæven, nå får jeg sikkert ikke sove i natt ;)

To andre jeg kommer på i farta er Berte Rommetveit og Jasmin Aasland. Det er ingen av dem?

Jeg ser henne også for meg som full og litt utkjørt. :-) Ingen av de du nevner dessverre. :)

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Jeg er nesten 100 % sikker på at vi tenker på den samme. "mykere munn" osv..stemmer på en prikk..

Kjenner du ingen som husker hva hun heter da? Hehe.. Jeg har spurt alle jeg kjenner. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...