Gå til innhold

Hudpleiemerke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Mary Kay i ca et år og er superfornøyd! Problemet er at disse produktene er så dyre, så jeg lurer på om jeg kan finne et billig merke som er (nesten) like bra?

Noen som kan tipse meg om gode og rimelige hudpleiemerker? Jeg må bruke produkter for fet/blandingshud.

Fint om jeg får svar kjapt. Skal på shopping imorgen ;)

Skrevet

Jeg faller alltid tilbake til Clinique. Kjøper det billig på www.strawberrynet.com. Men dette med hudpleie er veldig individuelt da. :-)

Skrevet

Jeg faller alltid tilbake til Clinique. Kjøper det billig på www.strawberrynet.com. Men dette med hudpleie er veldig individuelt da. :-)

Clinique er vel et litt dyrere merke? Hvordan er det med toll osv når jeg bestiller derfra?

Skrevet

Clinique er vel et litt dyrere merke? Hvordan er det med toll osv når jeg bestiller derfra?

Jeg pleier å dele opp bestillingen. Det er jo sjelden at noe blir tomt samtidig og de fleste produktene der koster under 200 kr. Det er gratis frakt også. Det har hendt at jeg har bestilt noe over 200 og at jeg betalt toll, men det lønner seg uansett å handle der i det lange løp. De har jo de fleste hudpleiemerker. :-)

Skrevet

Jeg pleier å dele opp bestillingen. Det er jo sjelden at noe blir tomt samtidig og de fleste produktene der koster under 200 kr. Det er gratis frakt også. Det har hendt at jeg har bestilt noe over 200 og at jeg betalt toll, men det lønner seg uansett å handle der i det lange løp. De har jo de fleste hudpleiemerker. :-)

Jeg må kjøpe alt i første pakke, så spørs om det kan bli problemer;) Var inne på sida nå og det jeg må ha koster tilsammen ca 800 kroner. Hvor mye toll blir det evt da, sånn ca? Peiling?

Skrevet

Jeg må kjøpe alt i første pakke, så spørs om det kan bli problemer;) Var inne på sida nå og det jeg må ha koster tilsammen ca 800 kroner. Hvor mye toll blir det evt da, sånn ca? Peiling?

Det er et gebyr på 98 kr eller 198 kr avhengig av hva pakken koster. Husker ikke grensen akkurat nå og så må du betalte 25% moms i tillegg. Så da blir det vel rundt 1100-1200 kr.

En ting som jeg har gjort et par ganger er å be dem om å merke pakken med 20 dollar som verdi. Det kan du skrive i et sånt beskjed-felt når du bestiller. Hvis du må betale toll, så betaler også Strawberrynet pengene tilbake til deg hvis du sender en mail med beløp og kontonummer (kortnummer). Jeg har god erfaring med det.

Kanskje litt mer tungvint enn å shoppe i butikk, men jeg synes at det er verdt det. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Ikke bestill alt i en pakke. Bestill først en ting og betal. Så bestiller du neste ting osv. Da betaler du ikke toll. Da får du det i flere pakker. Egentlig lønner det seg å først bestille en ting, og så vente til du har fått bekreftelse på mail før du bestiller neste. Tar ikke lang tid. For du får flere og flere prosenter i rabatt etter hver pakke du bestiller :o)

Skrevet

Cosmica kanskje, det er ikke like dyrt som f.eks Cliniq.

Skrevet

Cosmica kanskje, det er ikke like dyrt som f.eks Cliniq.

Men vet du om merket er bra? Prøvd det selv?

Skrevet

Det er et gebyr på 98 kr eller 198 kr avhengig av hva pakken koster. Husker ikke grensen akkurat nå og så må du betalte 25% moms i tillegg. Så da blir det vel rundt 1100-1200 kr.

En ting som jeg har gjort et par ganger er å be dem om å merke pakken med 20 dollar som verdi. Det kan du skrive i et sånt beskjed-felt når du bestiller. Hvis du må betale toll, så betaler også Strawberrynet pengene tilbake til deg hvis du sender en mail med beløp og kontonummer (kortnummer). Jeg har god erfaring med det.

Kanskje litt mer tungvint enn å shoppe i butikk, men jeg synes at det er verdt det. :-)

Takk for info. Pakke er bestilt:)

Skrevet

Ikke bestill alt i en pakke. Bestill først en ting og betal. Så bestiller du neste ting osv. Da betaler du ikke toll. Da får du det i flere pakker. Egentlig lønner det seg å først bestille en ting, og så vente til du har fått bekreftelse på mail før du bestiller neste. Tar ikke lang tid. For du får flere og flere prosenter i rabatt etter hver pakke du bestiller :o)

Jeg er så utålmodig av meg at jeg ikke vet om jeg orker den prosedyren, men takk for tips ;)

Har bestilt pakke nå og summen ble ca 800 kroner. Venter og ser hva som skjer;)

Skrevet

Takk for info. Pakke er bestilt:)

Så bra da! Håper at du blir fornøyd! :-)

Skrevet

Så bra da! Håper at du blir fornøyd! :-)

Satser på det :)

Skrevet

Men vet du om merket er bra? Prøvd det selv?

Jeg har gode erfaringer med Clinique i allefall. Har 3 step stående i hylla, etter mange gode tips. Den fungerer velding fint på huden min. Det koster jo litt dersom man skal ha skikkelige produkter.

Jeg likte ikke Cosmica.

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Clinique i allefall. Har 3 step stående i hylla, etter mange gode tips. Den fungerer velding fint på huden min. Det koster jo litt dersom man skal ha skikkelige produkter.

Jeg likte ikke Cosmica.

3 step?

Det var så utrolig mange varianter å velge mellom, så jeg måtte bare ta sjansen på noe, så regner jeg med jeg blir klokere etterhvert ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...