Gå til innhold

Noen som husker Anja Garbarek?

Anbefalte innlegg

Gjest åååh neida!
Skrevet

Vi har nachspiel (mmm, ganske kjedelig), og folk har rota i cd

-samlinga mi. Nå spilles det Anja Garbarek, Velkommen inn. Jævlig bra, synes jeg da. Hun var god. Det kunne blitt grisebra! Men hvor ble hun av? Hva skjedde med Anja Garbarek?

Jeg vil at de skal gå nå, gjestene..;)

Gjest noe full
Skrevet

jag vill leve livet,som har gitt meg så mykcet....

Gjest nevermind WTFIA
Skrevet

mistet troen på henne etter at hun var idol dommer

Gjest åååh, neida!
Skrevet

Har hun vært det? Det har jeg ikke fått med meg. Det gir ikke cred.

Gjest åååh, neida!
Skrevet

Nach kl 2?! :-O

Jaa, her stenger pubene kl 1. Du bor sikkert i storbyen du? :) Men det er kjedelig som sagt....

candyqueen_83
Skrevet

Du blander ikke med Anneli Drecker nå eller? Garbarek har vel ikke vært dommer.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jaa, her stenger pubene kl 1. Du bor sikkert i storbyen du? :) Men det er kjedelig som sagt....

Ikke storbyen akkurat, men vi har noen av de lengste åpningstidene i landet tror jeg. Nach er fra 4 tidligst. :D

Sett på noe dansebandmusikk så rusler de nok ut i tur og orden, hehe...

Skrevet

Klart eg husker ho, men eg har ikkje platene hennes.

Eg mener å huske at ho flytta til utlandet, fikk seg kjæreste kom til Norge igjen, gav ut ny plate (i fjor eller forfjor) som floppa totalt.

Lurer på om ho hadde slitt med helsa, og at det var derfor ho var borte fra "rampelyset" !?

Ps! Ho hadde (sist eg las om ho) slutta å være så krampaktig eksentrisk, som ho prøvde på på den første plata, dessuten så er ho dattera til sjølvaste Jan Garbarek så ho MÅ ha talent.

Skrevet

Den er fra filmen "Så som i himmelen" ikkje sant?

Skrevet

Du blander ikke med Anneli Drecker nå eller? Garbarek har vel ikke vært dommer.

Du har helt rett! :-)

Skrevet

Den er fra filmen "Så som i himmelen" ikkje sant?

Geir, da!

Sangen er opprinnelig på spansk, skrevet av chileneren Violetta Parra. I Norden sunget av Arja Saijonma, ikke Anja Garbarek.

Skrevet

Hun gav ut plate i 2005, det er da ikke så lenge siden?

Skrevet

Geir, da!

Sangen er opprinnelig på spansk, skrevet av chileneren Violetta Parra. I Norden sunget av Arja Saijonma, ikke Anja Garbarek.

Atene, da!

Eg har vel ikkje sagt noe om at den var sunget av Anja Garbarek?

Men, eg tenkte helt klart på feil sang for i filmen "Så som i himmelen" (som forresten er en fantastisk film) så synger ho som var gift med psykopaten (konemisshandleren) en sang med teksten "Jag vil leva....osv."

Nå husker eg hvilken sang det er når du nevner Arja Sajonmaa.:)

Skrevet

Atene, da!

Eg har vel ikkje sagt noe om at den var sunget av Anja Garbarek?

Men, eg tenkte helt klart på feil sang for i filmen "Så som i himmelen" (som forresten er en fantastisk film) så synger ho som var gift med psykopaten (konemisshandleren) en sang med teksten "Jag vil leva....osv."

Nå husker eg hvilken sang det er når du nevner Arja Sajonmaa.:)

Det var henvisningen til filmen jeg tenkte på.

Sangen du tenker på heter "Gabriellas sång".

Gjest minnah
Skrevet

Husker henne! Hun ga ut en som het Balloonmood også? Husker ei venninne av meg digget henne, det var sånn ca i 1992, tror jeg. :-)

Gjest Radio deaktiv
Skrevet

Har hun vært det? Det har jeg ikke fått med meg. Det gir ikke cred.

Å jada, den cd'n var en favoritt på tidlig 90-tallet. Jobbet i nærradio på den tiden og spilte titt og ofte låter fra den skiva.

Hørte "elsker du som jeg" for bare noen uker siden på radio :) Kanonlåt fortsatt.

Skrevet

"Jag vil _tacka_ livet"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...