Gå til innhold

Iskaffe fra Tine - usunt?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Det blir vel ingen espressomaskin her hjemme på en stund, men jeg liker virkelig godt Macchiato-iskaffen fra Tine. Drikker ca 4-5 i uka, tenker jeg, men de er kanskje ikke så sunne..?

Inneholder 70% kaffe og 4% sukker, pluss litt melk og slikt. Ikke så aller verst, eller?

Gjest minnah
Skrevet

Mitt motto er: Alt som smaker godt er sundt!

Sunt for sjelen, hvertfall, humøret mitt skrus betydelig opp etter noen slurker espresso - det er virkelig et lykkemiddel for min del. ;-)

Skrevet

Sunt for sjelen, hvertfall, humøret mitt skrus betydelig opp etter noen slurker espresso - det er virkelig et lykkemiddel for min del. ;-)

Da er jo alt i orden da, fortsett med å kose deg du! :-)

Gjest mallet
Skrevet

Det blir jo en del sukker til sammen, men du må jo se det i sammenheng med hva du spiser ellers. Om du ikke spiser så mye annet søtt i løpet av uken gjør det vel ikke så mye. Litt kos må man jo ha :)

Skrevet

Det er ikke så sunt egentlig. Det er best å lage slikt selv, med sukkererstatning og skummet melk.

Skrevet

''Alt som smaker godt er sundt!''

*Bookworm låner motto fra Geir*

Skrevet

Det mottoet liker jeg også!

Skrevet

''Alt som smaker godt er sundt!''

*Bookworm låner motto fra Geir*

Bare bruk det så mye du orker.

Men husk å sende penger for opphavsretten. :)

Skrevet

Bare bruk det så mye du orker.

Men husk å sende penger for opphavsretten. :)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...