Glimtipper Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Jeg bestillte et nytt kredittkort for en uke siden. Koden til kortet kom for tre dager siden, men kortet har ennå ikke dukket opp. Hvor lenge burde jeg vente før jeg etterlyser det? Jeg er selvfølgelig redd for at det har kommet på avveie. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Det kommer nok i posten i dag! :-) Hehe, det er jo en sjanse for det. Men om det ikke gjør det, burde jeg etterlyse det på mandag eller er det normalt at det tar litt tid? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hehe, det er jo en sjanse for det. Men om det ikke gjør det, burde jeg etterlyse det på mandag eller er det normalt at det tar litt tid? Eg ville ha etterlyst det om det ikkje kommer på mandag, men at kort og kode kommer med 3-4 dagers mellomrom er helt normalt. Men det kommer i dag! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Eg ville ha etterlyst det om det ikkje kommer på mandag, men at kort og kode kommer med 3-4 dagers mellomrom er helt normalt. Men det kommer i dag! Ok, om du sier så! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Eg ville ha etterlyst det om det ikkje kommer på mandag, men at kort og kode kommer med 3-4 dagers mellomrom er helt normalt. Men det kommer i dag! Du hadde rett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.